Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 921 455
  • 20 457

Pupsi8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huomenna länskäristä onneksi saa lukea, positiivisia asioita lukon pelaamisesta. Mäkeläinen osaa hyvin hakea ne asiat.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
11 viimeistä ottelua 11 pinnaa.

Ottelukuormahan se vain oli.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Joukkueessa henki tuntuu olevan hyvin samalla tasolla kuin Lukon jatkoajan keskustelu osiossa. Kaikki menee päin vittua kun ei mitään muuta mietitä…. Ankeuttajat myrkyttää kaiken pienenkin hyvän.

Kukahan se täällä myrkyttää ilmapiiriä?
Ei ole kirjoittajien vika, jos Lukko pelaa huonosti. Suuntaa paha olosi sinne minne se kuuluu-> peliesitykset.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Aika tragikoomisia piirteitä alkaa nyt saada tämä tuskailu. Nyt ihan alleviivatusti ja lihavoidulla tekstillä pätee se sanonta, että kun menee päin persettä niin sitten menee päin persettä.
Kyllä. Ei oo helppoo kun on vaikeeta. Koettelee niin katsomossa kuin kaukalossakin.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Väkisin hiipii mieleen nimet Juha Vuori ja Kake Heikkilä. Sillä sesongilla nähtiin tämän kaltaisia uskomattomia sähellyksiä. Ei kyllä voi käsittää tuollaista perseilyä!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Riparadion äärellä on mukavampi seurata, kun sillon ei näe sitä paskaa, ja siinä voi jättää paljon oman mielikuvituksen varaan.
Juu ja Ripa osaa vielä pistää niin paljon värikynää peliin että tämän illan matsikin olisi varmaan kuulostanut samalta kuin 2021 neljäs finaalipeli.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ajattelin että kirjoitan, että minua ei ole Lukon kolmen pisteen voitto vituttanut koskaan näin paljon. Ei tarvinnut kirjoittaa.

Lukko oli Sportia perässä aivan kaikessa muussa paitsi maalivahtipelissä. Ja aivan helvetisti perässä varsinkin pelinopeudessa ja kamppailupelaamisessa.

Oli toki yksi parhaista Sporteista jota on Raumalla nähty ja olisi ollut huutava vääryys jos olisivat ilman pisteitä joutuneet kotimatkalle.

Aivan häpeällinen esitys. Siis todella ala-arvoinen.

Tästä on helppo parantaa mutta aika paljon pitää.
Ja senpä takia tämä oli mun mielestä todella huono homma nyt. Olin katsovinani, että siellä oli yritystä noin yksilötasolla paljonkin, mutta pakottamiseksi ja helppojen ja varmojen ratkaisujen hakemiseksi meni. Kiekkoa päätyyn. Joo silloin vastustaja ei pääse nopeaan kääntämään, mutta etpä itsekään vaihda kiekolla ja menetät pelin hallinnan.

Tämmöisellä pelillä ja nimenomaan tämmöiselläkin pelillä olisi ne pisteet tarvinnut saada. Voi olla, että perjantaina on vieläkin vaikeampaa nyt. No pieniä juttuja ja ketjureaktioita, 0,2 sekuntia, Revon pitkä, muut sattumat. Näitä on nyt sattunut tulemaan aika lailla riittävästi jo Lukolle ja varmasti huonoa tuuria, että näin useasti on käynyt - mutta Lukko antaa jostain syystä (voittamisen pakko, häviämisen pelko, mikä?) näitä mahdollisuuksia liian paljon. Olikos siellä se mentaalivalmentaja jossain?
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Yllättäen Samuli Piipponen aitiopaikalla.
Mies on pelkkä suu.
Paljon olen Piipposta haukkunut, mutta tämä jatkosopimus oli kyllä Kallelta kertakaikkiaan uskomattoman munaton suoritus. Kolmatta kautta pelkkä keila kentällä, Virran aikana olisi näytetty ovea ties kuinka kauan sitten
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Paljon olen Piipposta haukkunut, mutta tämä jatkosopimus oli kyllä Kallelta kertakaikkiaan uskomattoman munaton suoritus. Kolmatta kautta pelkkä keila kentällä, Virran aikana olisi näytetty ovea ties kuinka kauan sitten
Juuri näin.
Käsittämätöntä. Tuskin on myöskään mikään edullinen pelaaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös