Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 965 010
  • 20 457

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Lukon joukkue on parhaillaan niin syvällä jossain. Haluton, aneeminen jne.

Jotenkin sellainen fiilis, että en menetä mitään, jos jätän tän pelin seuraamisen tähän. Galatasaray -ManU alkoi just UCL:ssä, tarjoaa varmaan parempaa viihdettä.
ManU:n katsominen on aina viihdettä. Varsinkin, jos ei kannata heitä :D
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Burke on surkein lapsnen mitä tänne on ulukomaan elävistä vuosiin rahdattu.
Ei millään tasolla täytä ulkkarivahvistuksen mitään kriteereitä.
Täys lasten halpahslli vesipyssy
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kompastui juu ja näin, mutta voiko tuon ylimielisemmin mennä kiekkoa hakemaan. Ota se kiekko. Älä luistele laitaa myöten takaperin ja tuijota vastustajaa. Ota vaan se kiekko. No Tarella aikaa paikata moka.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Aika vähän koutsilla tehtävissä yksilötason kardinaalimunauksiin ja niitä Lukolle tulee paljon.

No varmaan voidaan säätää vielä enemmän varman päälle, sitähän väki haluaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Burken laukaus on sitä luokkaa että ehtisi itse vielä maalin eteen ohjaamaan sitä jos b-pisteen kaarelta laukoo.
Senhän se ekassa erässä teki ja perkele plokkasi oman laukauksensa ettei vaan menisi maaliin.

Surkeaa peliä. Ei viime kevätpuolen sukelluksessakaan peli näin sekaisin ollut.
 

Kepakko

Jäsen
Päivitystä: Välillä 17.10.2023 - 25.11.2023

Lukon vastustajille vihelletty tuona aikana 39 x 2 min ja yksi 5 minuutin jäähy.

Tuloksena edelleen 2 maalia.
Päivitystä: Välillä 17.10.2023 - 29.11.2023

Lukon vastustajille vihelletty tuona aikana 40 x 2 min ja yksi 5 minuutin jäähy.

Tuloksena edelleen 2 maalia, vastustaja tehnyt noiden aikana samaiset 2 alivoimamaalia.

Terve.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika vähän koutsilla tehtävissä yksilötason kardinaalimunauksiin ja niitä Lukolle tulee paljon.

No varmaan voidaan säätää vielä enemmän varman päälle, sitähän väki haluaa.

Se, että 1-1 oli yksilövirhe, ei poista sitä kuraa mitä tuo jengi viisikkona esittää.
 

Palvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikähän se saldo nyt esimerkiksi marraskuussa on Lukon ylivoimassa? Joko vastustaja on tehnyt enemmän alivoimalla? Uskomatonta kuraa on ollut pidemmän aikaa.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Senhän se ekassa erässä teki ja perkele plokkasi oman laukauksensa ettei vaan menisi maaliin.

Surkeaa peliä. Ei viime kevätpuolen sukelluksessakaan peli näin sekaisin ollut.
Kyllä mä silti oon vahvasti sitä mieltä, että esim. Saipaa vastaan pelattu kotipeli oli keväällä vielä jollain muulla tasolla.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Miten sitä olisi, kun sitä ei ollut Venäjälläkään? Tai Suomen junnuissa? Kyllä mä luulen et toi brenkun veto on päävalmentajalta lähtenyt tuonne jengiin.
Valitettavinta tässä on se, että siellä on jo alla epäonnistunut valmentajavalinta.
Lisäksi joukkueen kasaamisessa on epäonnistuttu.

Jotain täytyisi melko pian kuitenkin tehdä.
Lukko on SaiPan kanssa sarjan huonoin joukkue.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mä silti oon vahvasti sitä mieltä, että esim. Saipaa vastaan pelattu kotipeli oli keväällä vielä jollain muulla tasolla.
Mä en oikein sitä peliä enää muistakaan, paitsi että 1-0 se päättyi. Huono se oli, mutta en muista että menikö se jatkoajalle, rankkareille vaiko ei.

Joka tapauksessa huonoa peliä tämä Lukolta nyt on. Parempaa tarttis olla.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Olin katsomassa viime keväänä Vaasassa vastaavan pelin.
Lukko oli silloin vielä huonompi.
Ja vastustajan rosterissa oli Teemu Väyrynen ykkössentteri.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Valitettavinta tässä on se, että siellä on jo alla epäonnistunut valmentajavalinta.
Lisäksi joukkueen kasaamisessa on epäonnistuttu.

Jotain täytyisi melko pian kuitenkin tehdä.
Lukko on SaiPan kanssa sarjan huonoin joukkue.
Taitaa olla vähän kärjistystä. Ei sillä että peli olisi luistanut komeasti, mutta on siellä monia muitakin joukkueita jumppaamistilassa. Ihan kasitien varrellakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös