Tämä on tuloksellisesti karmea ajanjakso. Yksi kolmen pisteen voitto miesmuistiin.Tuloksellisesti aivan karmea viikko.
Koska Lukko on paska jääkiekossa.Miksi muuten aina kerho voittaa Lukon Hämeenlinnassa, tai myös Raumalla?
En mä tiedä mistä tää johtuu ettei sitä rosteria voida leveentää. Mutta jos kolmatta vuotta selitellään kauden aikana loukkaantumisilla ja tiiviillä pelitahdilla niin yksi lääke olis isompi pelaajamateriaali. Se että voidaan kierrättää oikeasti liigakelpoisia pelaajia ja pisteitä voidaan napsia vakavasti otettavalla kokoonpanolla.Ei voida kun joku pahottaa vielä mielensä
Ammattiylpeyttä varten myös.Kevättä ajatellen näistä peleistä niitä pisteitä pitäisi vaan ottaa.
Ja selitellään, että markkinat on kuivat. Tai ettei ainakaan ketään meille sopivaa ole tarjolla. Sieltä AHL:stä KooKookin naarasi just yhden puolustajan.En mä tiedä mistä tää johtuu ettei sitä rosteria voida leveentää. Mutta jos kolmatta vuotta selitellään kauden aikana loukkaantumisilla ja tiiviillä pelitahdilla niin yksi lääke olis isompi pelaajamateriaali. Se että voidaan kierrättää oikeasti liigakelpoisia pelaajia ja pisteitä voidaan napsia vakavasti otettavalla kokoonpanolla.
Tismalleen näin. Vittu joka kausi sama laulu.En mä tiedä mistä tää johtuu ettei sitä rosteria voida leveentää. Mutta jos kolmatta vuotta selitellään kauden aikana loukkaantumisilla ja tiiviillä pelitahdilla niin yksi lääke olis isompi pelaajamateriaali. Se että voidaan kierrättää oikeasti liigakelpoisia pelaajia ja pisteitä voidaan napsia vakavasti otettavalla kokoonpanolla.