Perusflunssakin voi kestää pari viikkoa niin että aina välillä pahenee ja välillä helpottaa.Mun tuli mieleen, taas, että mitenkähän se taannoinen Saksan reissu ja sieltä tuliaisina tullut sairastelu on joukkueeseen vaikuttanut? Toki siitä nyt tulee jo kaksi viikkoa tiistaina ja sen jälkeen on pelattu hyviäkin pelejä.
Miksi?
Osuihan Fontaine päähän. Lantiollaan. Luistimet jäässä. Eli ei siis rangaistava teko.Olin näkevinäni, että ensin mainitussa tilanteessa taklaajan kädet nousivat turhan ylös. Fontaine taas tuli vähän kolmantena miehenä tilanteeseen ja osui äkkiä katsottuna pään seudulle.
Tässä vaiheessa kaikki kokeilu olisi plussaa. Ei ole enempää hävittävää.Miten olisi ketjujen sekoitus?
Vaikka:
Burke-Krannila-Repo
Nieminen-Mattila-Ponthus
Fontaine-Pathrik-Ylitalo
Nyman-Ikonen-Tieksola
Mulla on nyt kolmas viikko menossa ja vointi on juurikin hyppinyt laidasta laitaan joten ei ole mahdottomuus vaikka joillakin olisi jotain jälkikröhää.Perusflunssakin voi kestää pari viikkoa niin että aina välillä pahenee ja välillä helpottaa.
Joo, ei muuta kun lisää peliaikaa Niemiselle ja Ylitalolle. Sillä tämä kääntyy.Tässä vaiheessa kaikki kokeilu olisi plussaa. Ei ole enempää hävittävää.
Vielä olisi Lukolla aikaa jättää pienille lapsille positiivista muistijälkeä.
Tällaisessa tilanteessakin olisi hyvä jos sitä rosteria olisi hiukkasen kasvatettu ettei kaikkia puolikuntoisia tarvisi kentälle laittaaMulla on nyt kolmas viikko menossa ja vointi on juurikin hyppinyt laidasta laitaan joten ei ole mahdottomuus vaikka joillakin olisi jotain jälkikröhää.
Tästä täysin samaa mieltä.Tällaisessa tilanteessakin olisi hyvä jos sitä rosteria olisi hiukkasen kasvatettu ettei kaikkia puolikuntoisia tarvisi kentälle laittaa
On väsynyttä settiä, keksi jotain muuta. Pliis. Olisi jotenkin freesimpää.Joo, ei muuta kun lisää peliaikaa Niemiselle ja Ylitalolle. Sillä tämä kääntyy.
Se on aivan sama millaisilla ketjuilla loppu peli pelataan. Jatkoa ajatellen niin ei riitä jos kärkiketjuihin tulee muutama pörrääjä. Ei varteen otettavan liigajoukkeen rosterissa voi olla pelaajia joiden anti jää "hyvään" pörräämiseen.Miten olisi ketjujen sekoitus?
Vaikka:
Burke-Krannila-Repo
Nieminen-Mattila-Ponthus
Fontaine-Pathrik-Ylitalo
NyNyman-Ikonen-Tieksola
Joo ei tosiaan hävitty. Toki Lebe ei taaskaan saanut mitään kiinni, mutta kyllä tuo kenttäpelaaminenkin on ollut täyttä paskaa.Tässä pelissä hävittiin täysin maalivahtiin. Lebedeff ei oveakaan kiinni ja toisessa päässä Korhonen on nollannut Lukon tekopaikat melko tylysti.
Täys turhake olin jo tullessa sitä mieltä. Ulos ja äkkiä.Ikosen Henrillä on kanssa hinta versus laatu kunnossa.
Tällaista on kyllä aika vaikea ostaa, kun taululla on lukemat 1-6.On aika hassua että Lukko on tilastojen valossa selkeästikin ollut Jukureita edellä.
Tilastot eivät kyllä sitten noilta osin pidä paikkaansa yhtään.On aika hassua että Lukko on tilastojen valossa selkeästikin ollut Jukureita edellä. Laukauksia noin kaksi kertaa enemmän maalia päin ja kiekkoa pidetty enemmän.