Vituttaa katsella peruspakkia, joka häviää 80% kaksinkamppailuista eikä saa yhtään syöttöä omille.Abt näytti mallia, miten oman pään kulmassa pelataan. Eiku.
Ja vastaavasti toisessa päässä kaikki härskimmätkin roikkumiset menee "pelaa pelaa".Kattokaa nyt oikeesti noita jäähyjä. Yhden käden huitaisu joita tapahtuu yks sata per peli. Jos ei riitä Lukolla niin ei kyllä Dumareillakaan...
Taso vähän heittelee vielä :DVituttaa katsella peruspakkia, joka häviää 80% kaksinkamppailuista eikä saa yhtään syöttöä omille.
Mun mielestä Carlssonin oli vielä härskimpi. Burken olisi sen Bryggmanin persehommelin jälkeen pitänyt alkaa kierimään tuskissaan, peli olis ihan eri.Ei jessus tota Ervastin jäähyä. Pelsulle jäähy filmaamisesta prkl.
Tasaisella 8 pelin otannalla kuntopuntarin kärjessä ja siinä ohessa CHL: n runkosarjan kolmas. Ihan kauheasti enempää tuskin voi vaatia. Tämä peli nyt on mitä on mutta itse olen tyytyväinen jos saadaan pisteitä revittyä. Pelsu pelaa nimittäin aika hyvin.Huolettaa Lukon pelillinen tason lasku viime viikkoina. Ei ole tasaisuutta ollut pitkään aikaan. Pisteitä on onneksi tullut, mutta nyt vastustaja rankoo oikeasti.
edit. On siellä toki ollut hyviäkin hetkiä paljon.
Onneksi homma ei ole silti kaatunut tuomareihin tänään tuloksen muodossa. Sysipaskaa niiden taso on toki ollut.Kattokaa nyt oikeesti noita jäähyjä. Yhden käden huitaisu joita tapahtuu yks sata per peli. Jos ei riitä Lukolla niin ei kyllä Dumareillakaan...
Niin sanoin tuloksen olevan hyvä. Mutta tuloksen taakse on joskus hyvä katsoa, vai mitä olet mieltä?Tasaisella 8 pelin otannalla kuntopuntarin kärjessä ja siinä ohessa CHL: n runkosarjan kolmas. Ihan kauheasti enempää tuskin voi vaatia. Tämä peli nyt on mitä on mutta itse olen tyytyväinen jos saadaan pisteitä revittyä. Pelsu pelaa nimittäin aika hyvin.
Kolmas erä penkitys ja antaa vaa Korkan pelata.Abt on taas munannut. Tää ei voi jatkua näin.
Kyllä joo. Mutta ei ehkä jokaisen ottelun jälkeen. Joskus voitetaan paskalla pelillä ja joskus hävitään huippupelillä. Niinkuin kaikki joukkueet. Miten se mantra menikään? ”Tappara löytää keinot voittaa peli” . Yritetään mekin eikä niin puusilmäisesti katsota tuliko pisteet ”nätisti” vai ”raapimalla”. Kunhan tulevat.Niin sanoin tuloksen olevan hyvä. Mutta tuloksen taakse on joskus hyvä katsoa, vai mitä olet mieltä?
Ollut kyllä paska tänään. Mitäköhän helvettiä Abt ajatteli tuossa kolmannessa maalissa? Luistelemalla olisi saanut kiekon helposti, mut nyt vaan liukui kiekkoon ja hävisi tilanteen 200-0 Schnarrille.Abtin voisi viltittää.
Aivan pihalla.
Häviää kaikki kaksinkamppailut ja kiekko polttaa.
Pisteenä tämä lahja koppimaaliin Pelsulle.
Tämä kausi ei ole viime kausi, mutta silloin oli samanlaisia elkeitä alkaen hieman ennen marraskuun maajoukkuetaukoa. Sen jälkeen tulos seurasi vielä jonkun aikaa, jonka jälkeen alkoi vapaapudotus.Kyllä joo. Mutta ei ehkä jokaisen ottelun jälkeen. Joskus voitetaan paskalla pelillä ja joskus hävitään huippupelillä. Niinkuin kaikki joukkueet. Miten se mantra menikään? ”Tappara löytää keinot voittaa peli” . Yritetään mekin eikä niin puusilmäisesti katsota tuliko pisteet ”nätisti” vai ”raapimalla”. Kunhan tulevat.