Mattilan tilalle täytyisi tuohon saada rightin puolen pelaaja, jolla kunnon laukaus.Uhka puuttui käytännössä koko ajan yvllä. Stenqvist operoi epävarmasti viivalla ja Krannila sitte kämmäsi, kun peli hyytyi täysin.
Stenqvist Mattilan paikalle ja Brook viivaanMattilan tilalle täytyisi tuohon saada rightin puolen pelaaja, jolla kunnon laukaus.
Se ei kuulu, ole kuulunut taikka tule ikinä kuulumaan Repon peliin.Sitä voisi Sebastian miettiä syöttöä 2vs0 tilanteessa.
Tulee jollain tavalla mieleen Lassi Lehtinen. Ulkoinen habitus saman tyylinen, varsin rauhallinen ja torjuu pirun hyvin!Harvey on kyllä pari kolme napsua kovempi kassari kuin itse oletin.
…tai vaiemsiieitä…:-)Illalla Dominossa (onko vielä olemassa) voisi vain kuvitella, kun Brook ja Fonzy painaisivat Bee Geesin tahtiin tanssilattialla.
Ah, ha, ha, ha, stayin' alive, stayin' alive
Samaa mieltä. On itse varmuus tuolla. Nopea eikä tiputtele kiekkoja. Luotettavamman oloinen kuin lebe joka antaa itsestään hieman levottoman kuvan sillä kaikella hääräämisellä.Harvey on kyllä pari kolme napsua kovempi kassari kuin itse oletin.
Onkohan meillä hieman "Zapolski - Setänen"-tilanne maalilla ihan maalivahtien tyylin perusteella?Samaa mieltä. On itse varmuus tuolla. Nopea eikä tiputtele kiekkoja. Luotettavamman oloinen kuin lebe joka antaa itsestään hieman levottoman kuvan sillä kaikella hääräämisellä.