Vituttaako naminami? Taidat olla oman elämäsi pieni Mäenpää. Voi voi.Ihana NHL-Tarmo.
Mistä vitusta tänne nyt eksyy näitä huonoja häviäjiä jatkuvalla syötöllä?Ihana NHL-Tarmo.
Ihana NHL-Tarmo.
Mulla on tähän hypoteesi.Mistä vitusta tänne nyt eksyy näitä huonoja häviäjiä jatkuvalla syötöllä?
My god!
Näiden huonojen häviäjien takia toivon että tällaiset "peliesitykset kaudella se ja se"-ketjut suljetaan ja kielletään ja pelin aikainen keskustelu pelitapahtumista siirretään vanhaan malliin otteluseurantaketjuun.Mistä vitusta tänne nyt eksyy näitä huonoja häviäjiä jatkuvalla syötöllä?
My god!
Bumtsibum loppui jo aikoja sitten.Ne olivat aikanaan lauantai-iltojen toiseksi parasta viihdettä. Sitä en kehtaa sanua mikä se paras viihde oli ja on.
Minusta kova taistelu ja varmasti tämäkin antaa uskoa joukkueelle kun selvitään tuollaisesta lopusta. Kalpa on myöskin ollut pitkään Lukolle hankala vastustaja. Välillä pelit eivät ole ihan niin raikkaita kun väsymyskin saattaa painaa. Lukollakin ollut melko kova ottelusuma ja ens viikolla jälleen kolme peliä. Selostaja taisi sanoa että esim. Kalpalla vain yksi peli. Jossain oli aiemmin puhetta ottelukalenterista ja Lukolta oli vissiin toivottu, että ruuhka keskittyisi alkukauteen.Mutta sen mä sanon että aika lähellä oltiin kauden pohjanoteerausta, mitä pelin tasoon tulee. Vain kolmen pisteen voitto vei tämän taiston HPK-pelin edelle.
Saattaa olla omaa mielikuvitustanikin, mutta tämän kauden KalPa ei ole samanlainen kuin edeltävän valmentajan joukkue, jonka pelaajat kaatuivat sinne päin hengittämisestäkin.On muuten fiksun oloinen kaveri tuo KalPan päävalmentaja Petri Karjalainen. En ole perehtynyt hän taktiseen tyyliin tai mitään muutakaan, mutta en alustavasti laittaisi vastaan, jos joskus Lukossakin valmentaisi.
Paljon pitää olla mielikuvitusta kyllä. Jokaisesta osumasta katollaan ja kauhee parku perään. Ja jokaisesta jäähystä itkut päälle.Saattaa olla omaa mielikuvitustanikin, mutta tämän kauden KalPa ei ole samanlainen kuin edeltävän valmentajan joukkue, jonka pelaajat kaatuivat sinne päin hengittämisestäkin.
Melkein itse rupeaisin nyt jo peluuttamaan maalivahteja 2:1 tai 3:2 suhteella. Harveyn eduksi. Toki jos (ja kun) Lebe parantaa, voidaan palata takaisin 1:1, mutta tällä hetkellä Samuli Harvia on jonkun verran edellä.Itse lähtisin Harveyllä tähän peliin, muutoinkin samalla kokoonpanolla kun edellisessä Kalpa pelissä.
Samoilla linjoilla. Leben pitäs saada itseluottamus kohdalleen ensin treeneissä, sitten kun askiin pääsee pitää peli voittaa, voittavaa mokkea peluutetaan aina enemmän.Melkein itse rupeaisin nyt jo peluuttamaan maalivahteja 2:1 tai 3:2 suhteella. Harveyn eduksi. Toki jos (ja kun) Lebe parantaa, voidaan palata takaisin 1:1, mutta tällä hetkellä Samuli Harvia on jonkun verran edellä.
Tänään kyllä mitataan ihan todenteolla Lukkoa. Nähdään missä todellisuudessa mennään. Ei ole yhtään varaa lipsua missään kohtaa tai muuten tulee helvetin pitkä ilta eteen.