Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 405 903
  • 6 763

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Voi saatana, kun se oli Wehmas eikä kiekollisempi pakki. Olisi voinut pelata Kuuslan läpi.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi saatana, kun se oli Wehmas eikä kiekollisempi pakki. Olisi voinut pelata Kuuslan läpi.
Ei tainnut vaan yksinkertaisesti huomata, että Kuusla pääsi noin vapaaksi hieman yllättäen.
Tuo Kuuslaa pitänyt espoolaispakki pelasi tuon tilanteen niin hölmösti kuin vain voi.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TUHMA-OLAVI puttaa sisään omasta päästä
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tuhmaaaa
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 91.1

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Piti taas laittaa turhan jännäksi peli
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Oliko Espoolla edes yhtään paikkaa kolmannessa ennen kolmatta? Loistavasti Jokerit jaksanut puolustaa. Hyökkäyspeliä ei paljon ollut, mutta sen ymmärtää kun painaa jaloissa. Kyllä maistuu eilisen jälkeen huikean kotiyleisön edessä.

Espoo saanut turpaan neljä kertaa kentällä ja katsomossa. Jokerit omistaa heidät.
 

91.1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai jumalauta mikä peli. Panoksellinen matsi, jännitystä, tunnetta, hanskatkit tippuivat. EP:n dominointia alusta loppuun, johon vastustajankin porukka parhaansa mukaan yritti vastata, ja lopuksi kolme pistettä meille. Näistä minä nautin.

Kyllähän tässä alkaa niitä oikeita paikallismatseja kaivata entistä enemmän.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kova taisteluvoitto, lopussa vähän näkyi et me pelattiin eilen ja Espoo ei.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Älkää olkoo turhan ankaria. Toisesta erästä alkoi jo näkymään viikon kolmas peli matkustamisineen niin ei mikään ihme, jos jalka on vähän heikko ja peli meni selviytymiseksi. Minä olen ylpeä jätkistä, että jaksoivat taistella kolme pinnaa vaikka liigajoukkueelle oli kaikki edut kotipeliä lukuunottamatta annettu.

Näitä varten on kesällä juostu pururatoja ja treenattu syksy sekä talvi viivoja. Vaikka joka painaa niin silti jätkät jaksaa imeä kotiyleisöstä energiaa ja playoffeissa ei vastustajalla enää ole vastaavaa lepoetua.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Putki jatkuu. Tällä vuosituhannella ei olla Espoolle hävitty, eikä hetkeen hävitäkään jos ei playoffeissa kohdata.
Täh, muistan hyvin yhdenkin pudotuspelisarjan tosta n. 15 vuoden takaa. Vai mjötäh?
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Pisteisiin pitää olla tyytyväinen. Peliesitys jätti paljon parannettavaa, erityisesti hyökkääminen. Ja johtoasemassa passivoidutaan vielä liikaa. Tärkeät pisteet sijoituksen kannalta.
Samaa mieltä hyökkäämisestä. Osa siitä varmaan menee rasituksen piikkiin. Puolustamiseen olen tyytyväinen ihan tuota loppua lukuunottamatta. Isoja voittoja nämä. Varsinkin eilisen jälkeen.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samaa mieltä hyökkäämisestä. Osa siitä varmaan menee rasituksen piikkiin. Puolustamiseen olen tyytyväinen ihan tuota loppua lukuunottamatta. Isoja voittoja nämä. Varsinkin eilisen jälkeen.
Varmasti osa menee. Osa on sitten jotain muuta. Jännitystä, pelkäämistä tms. Nyt pitää hoitaa kunnialla vikat kolme peliä. Sauma on vielä sijaan 2. Vaatii apua muilta mutta täysin mahdollinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös