Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 400 347
  • 6 758

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, LeKi
Fakta on se, että kukaan ei muista vuoden päästä näitä Forssan ja Joensuun massavoittoja eikä toisaalta näitä 5-0/5-4 Ketterämatseja.

Ihan sama, koska pitkästä aikaa kevät aiheuttaa taas TUNTEITA. Peli on mennyt hyvin eteenpäin ja sopii toivoa, että tää heijastuu myös poffeissa, tuli vastaan kuka tahansa
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Se on juuri näin. Valmiina pitää olla tuli vastaan ketä tahansa. On sitä ennenkin hävitty ennalta heikommalle vastaukselle pudotuspeleissä. Täytyy uskoa että uuden tulemisen myötä hyvä meno jatkuu pleijareissakin.

Ai että, kevät 1999 nevöfoget…

”Joo, tottakai voidaan pelaa kaks ekaa peliä Kisapuistossa…”

Vähän kuten @Kebis tuossa ylhäällä sanoi, mulle tämän kauden tulokset, oli ne sitten tappioita tai voittoja, on kaikki positiivisia yhtäkaikki. Sillä ensimmäistä kertaa 10 vuoteen Jokereiden pelit herättää mussakin oikeasti TUNTEITA!
 

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai että, kevät 1999 nevöfoget…

”Joo, tottakai voidaan pelaa kaks ekaa peliä Kisapuistossa…”

Vähän kuten @Kebis tuossa ylhäällä sanoi, mulle tämän kauden tulokset, oli ne sitten tappioita tai voittoja, on kaikki positiivisia yhtäkaikki. Sillä ensimmäistä kertaa 10 vuoteen Jokereiden pelit herättää mussakin oikeasti TUNTEITA!
Totta turiset. Mutta kyllä mä silti odotan että muutama playoff kierros voitettaisiin.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Oli muuten aivan vitun kauhea kevät. Janecky pelasi rikkinäisenä, oli ukkoa Rintasesta Nilssoniin ja suoraan puolivälierissä lomille.

Pakko sanoa, että en muistanut, että tuon loppukevään valmensi Timo Lahtinen. Ja oliko niin, että Hakki Hagman oli vielä Kapasen apuna valmennuksessa? Itse tosin olin tuolloin 13-vuotias, joten ihan täyttä muistikuvaa ei kaikesta välttämättä olekaan. Sen tosin muistan, että vitutti ja rankasti!
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toiveet peliin tänään on:
-älkää pistäkö kolmatta kertaa ränniä omassa päässä, siitä tulee äkkiä hätä. Pitkäkin on parempi kuin paniikki omissa. Usein ränni nro 2 on jo vaikeuksien alku.
-hyökkäyksessä olisi kiva päästä pois laitojen vieriltä ja laukomaan useammin. Narrit pelaa kohtuu hyvin laitojen vieressä, kun ollaan vihollisen alueella, mutta mutta... Kiekkoa maalille ja edes yks äijä sinne. Maalit lasketaan, hyökkäysalueella vietetystä ajasta ei saa edes tyylipisteitä.
-maalivahti voisi käyttää pelisilmää, että mihin sen kiekon maillallaan huitoo maalin takaa. Kovin usein on vain vihu odottamassa.

Jokerien peli on ottanut isoja harppauksia eteenpäin kauden mittaan. Alkukaudesta kaikki näytti hitailta ja melkein kädettömiltä, kun ei oltu samalla sivulla pelikirjan suhteen. Toiveissa pikku lukutuokio koko jengille PAPP:in suhteen. Paniikki kotisohvalla on epämukava tunne.

Tänään ei kelpaa kuin 3 pistettä. (Ei kyllä kelpaa minään muunakaan pelipäivänä...)
 

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Mä toivoisin edelleenkin että melko paineettomissa tilanteissa sählääminen ja umpipaskat syötöt vähenisivät. Tarkoitan siis lähinnä omalla kenttäpuoliskolla. Ymmärrän kyllä mestiksen perustason mutta silti. Ja tosiaan selkeät purut yli sinisen eikä mitään neppailua. (koskee myös Kangasta)
 
Viimeksi muokattu:

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit

Vertanen mukana. Risu maalilla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tänään pitäisi olla pari napsua perempia kuin eilen. Se ei riittänyt ja tuskin tänäänkään.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näkeekö teidän Nordiksen peleissä oikeasti IFK:n paitoja? Ainakin yksi näkyi löytyvän. :D
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voin tuoda sulle Janeckyn paidan niin saat sen punaisen rätin pois päältä.

Otan itse asiassa mielelläni jos ilmaiseksi saan, Otto oli hieno pelaaja ja tuon ajan narripaidat oli tyylikkäitä. Päälleni en kyllä vedä edes Remington ohimolla.

Ei millään pahalla, mutta teidän matseissa en käy enkä tule käymään. Televisiosta Emmerdalekin mieluummin. Eiks sen näin pidä urheilussa mennäkin?

Osoitetiedot saat yksityisviestillä. Tsemppiä matsiin kundit!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Näkeekö teidän Nordiksen peleissä oikeasti IFK:n paitoja? Ainakin yksi näkyi löytyvän. :D

Otan itse asiassa mielelläni jos ilmaiseksi saan, Otto oli hieno pelaaja ja tuon ajan narripaidat oli tyylikkäitä. Päälleni en kyllä vedä edes Remington ohimolla.

Ei millään pahalla, mutta teidän matseissa en käy enkä tule käymään. Televisiosta Emmerdalekin mieluummin. Eiks sen näin pidä urheilussa mennäkin?

Osoitetiedot saat yksityisviestillä. Tsemppiä matsiin kundit!

Mielummin Emmerdalea, mutta silti pelissä olet spotannut IFK-paidan? Emmerdalessako sekin näkyi?
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Otan itse asiassa mielelläni jos ilmaiseksi saan, Otto oli hieno pelaaja ja tuon ajan narripaidat oli tyylikkäitä. Päälleni en kyllä vedä edes Remington ohimolla.

Ei millään pahalla, mutta teidän matseissa en käy enkä tule käymään. Televisiosta Emmerdalekin mieluummin. Eiks sen näin pidä urheilussa mennäkin?

Osoitetiedot saat yksityisviestillä. Tsemppiä matsiin kundit!
Kun peliä kuitenkin katsot, niin Teron pelinjälkeinen haastis näkyy Mestiksen sivuilta eikä enää lähetyksessä.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielummin Emmerdalea, mutta silti pelissä olet spotannut IFK-paidan? Emmerdalessako sekin näkyi?

Pahoittelut väärin muotoiltusta kokonaisuudesta - Nordenskiöldinkadulla näin. Pitääkö teille laittaa kuva joku maailmankello vieressä ja Hesari kädessä? Senkin saa yksityisviestillä.

Herranen aika sentään... anteeksi niille, joilla verenpaineet nousivat. Lähen menee.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TUHMA-OLAVI!
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tuhma tekee tuhmuuksia maalin edessä ja Jokerit johtaa 1-0.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös