Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 400 347
  • 6 758

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Voi helvata. Mä kuuntelin musaa ja Jokerit johtoon. Hienoa.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Noh, huomisen pelin yleisen nautittavuuden puolesta toivon ettei Narrit ole täysin naatti Espoota vastaan jäälle astuessaan. Toisaalta, ei se itseä niin kovin paljoa haittaisi vaikka olisivat.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Täytyy sanoa, että parilta palstatoverilta hienoa Forslundin arvostelua. Ilman teitä tuota johtomaalia ei olisi syntynyt.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vähän vois koittaa itsekin hyökätä.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Olisi kerrankin Espoolla mahdollisuus voittaa.
Olihan meillä ensimmäisessä mahdollisuus voittaa. Ja kolmannessakin, jos olisivat osanneet rankkareita laukoa. Sanotaan nyt näin, vaikka itse mielessäni kiellän sen mahdollisuuden. Jos Jokerit huomennakin voittavat, pitää miettiä kumman itse mielummin myöntäisin; Jokerit vaan tällä kaudella astetta parempi rosterina henkisesti kuin fyysisesti tai sitten Määttä on järjen jättiläinen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Noh, huomisen pelin yleisen nautittavuuden puolesta toivon ettei Narrit ole täysin naatti Espoota vastaan jäälle astuessaan. Toisaalta, ei se itseä niin kovin paljoa haittaisi vaikka olisivat.
Tasoitusta pitää antaa että riittää jännitystä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ollu aivan yhtä päätä viimeset 10min. RAUHOTTUKAA saatana
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi vitun ikenet.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Niin siinä käy vitun vitun vittu
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Voi vitun vittu saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös