Se oli vaan paikko siihen Karvisen ulosajon missaukseen.Mitä vittua ihan oikeasti. Taklataan PÄÄHÄN -> ei jäähyä. Kolppanen taklataan -> Kolppaselle jäähy
Se oli vaan paikko siihen Karvisen ulosajon missaukseen.Mitä vittua ihan oikeasti. Taklataan PÄÄHÄN -> ei jäähyä. Kolppanen taklataan -> Kolppaselle jäähy
Kaikki tietänee pelaajatyypin, joka tekee paljon pisteitä heikkoja joukkueita vastaan, mutta ovat täysin pimennossa, kun vastus kovenee.
Tälle mielikuvalle lensi kyllä kunnon huutonaurut :DKuulen Teron hyräilevän jo erätauon teemaa: Miksi kohtelet kaltoin elämääni mun, vaikka kaikkeni annoin edessäsi sun. Tulee ruoskaa, tulee ruoskaa...
Mikäs juttu tämä on? Varmaan jotain rankempaa huumoria.Huomaa kyl et Forslund katoaa kuvasta tosipeleissä. Ei käyttöä. Toivottavasti liiga vie.
Käänteistä psykologiaa olisko?Mikäs juttu tämä on? Varmaan jotain rankempaa huumoria.
Siinä mitään ollut. Ketterän kukkakeppi yritti filmata. Nyt palasi jo takaisin.Se oli vaan paikko siihen Karvisen ulosajon missaukseen.
Martikainen luultavasti lähtenyt jo kotiin kun tietää tämän itsekin jo etukäteenKetterä tulee olemaan ihan kusessa kolmannessa erässä, kun Tero rupeaa vetämään mattoa Martikaisen alta.
En minä nyt filmaamisesta puhuisi. Pää kolahti pleksiin ja ilmeisesti vekki tuli mikä paikattiin ja siksi koko visiiri päässä.Siinä mitään ollut. Ketterän kukkakeppi yritti filmata. Nyt palasi jo takaisin.
Mitään sikamaista siinä ei ollut. Heikompi jäi vahvemman jalkoihin. Se on lätkää. Joskus sattuu.En minä nyt filmaamisesta puhuisi. Pää kolahti pleksiin ja ilmeisesti vekki tuli mikä paikattiin ja siksi koko visiiri päässä.
En minä nyt filmaamisesta puhuisi. Pää kolahti pleksiin ja ilmeisesti vekki tuli mikä paikattiin ja siksi koko visiiri päässä.
En minä sitä sanonut. Kommentoin jo aiemmin, että kova pommi olka olkaa vasten.Mitään sikamaista siinä ei ollut. Heikompi jäi vahvemman jalkoihin. Se on lätkää. Joskus sattuu.