Ei kyllä ole.Onhan tuo nyt sentään eteenpäin menoa alkukaudesta, kun siellä seisoi Karvinen ylivoimalla "tekemässä maaleja" keskimiehenä.
Ei kyllä ole.Onhan tuo nyt sentään eteenpäin menoa alkukaudesta, kun siellä seisoi Karvinen ylivoimalla "tekemässä maaleja" keskimiehenä.
Siekiä on meidän paras maskipelaaja maalin edessä. Eipä siitä taida tämmösessä lumikasa-pelissä paljon iloa taida olla.miksi meillä on vittu Sirkiä pelaamassa ylivoimaa?
Olis kiva nähdä, mutta ei sitä tällä kuvakulmalla kyllä näkisiOn kyllä absurdit olosuhteet lätkämatsiin, missä on kuitenkin sarjapisteitä jaossa.
Rankkarikisa olisi kiva nähdä!
Eikös meillä normaalisti aika suoraviivaisia ratkaisua ole koitettu? Nyt toki varmasti koitetaan jotain vorspärejä.Jos joku yrittää harhauttaa tuossa lumisohjossa niin heti hiuksista vittuun
Tärkeintä, että Jokerit herättää tunteita. Yhdessä me ollaan vahvoja! Minä, me, Jokerit!Pitää hieman pyytää anteeksi kielenkäyttöä aikaisemmista viesteistä, pahoittelut siis! Meni humalapäissään hiukan tunteisiin tuo eilinen tappio.
Nyt Joensuussa jatketaan tätä reissua.
Vaihda eilen -sanan tilalle koko kauden. Jokereiden hyökkääminen on ennätyshuonoa suhteessa nimiin. Hanlonin kaudella edellisen kerran näin onnetonta tekemistä. Sitä ennen mennään Alpon aikaan. Forssan illan kun poistaa niin tehtyjä on 93 kappaletta. Takana on KooVee 83, Hokki 78 ja FPS 60. Jokereiden budjetti lienee isompi kuin näiden kolmen yhteensä. Yhä enemmän ihmetyttää miksi Oksanen laitettiin ulos.Kyllä eilen oli maalinteko vaikeaa.
Ei kait se ollut niin, että laitettiin ulos? Ymmärtääkseni pelaajan oma ratkaisu, mutta se onkin sitten toinen kysymys, miksi pelaaja ratkaisi näin? Jotain siellä oli taustalla, mutta Oksanen kait tekee nopeita liikkuja jos ei jostain syystä miellytä alkukauden seuravalinta. Tähän ei varmaan vastausta aivan hetkeen tule ja silloinkin varmaan vain toispuoleinen näkemys asiasta.Yhä enemmän ihmetyttää miksi Oksanen laitettiin ulos.
Minä olen itse kuullut, että ilman Jokereiden suostumusta mies ei olisi päässyt mihinkään.Ei kait se ollut niin, että laitettiin ulos?
No tietenkin se on näin, mutta asiassa on aina monta puolta. Onko joukkuhengen ja joukkueen kannalta järkevää pitää kaveria mukana, joka ei halua olla osa joukkuetta? En siis käyttäisi termiä "laitettu ulos", vaan ennemminkin "päästetty ulos". Sopimus olisi teknisesti varmasti antanut pitää Oksasen, mutta aina ei kannata pitää kaikista kiinni väkisin.Minä olen itse kuullut, että ilman Jokereiden suostumusta mies ei olisi päässyt mihinkään.
Tämäkin on täysi palstatotuus. Ei halunnut koska Määttä jostain syystä heitti ulos kokoonpanosta? Meanwhile Garfield syö lasagnea, ottaa miinuksia, pelaa ratkaisuminuutit ja kerää jäähyjä.joka ei halua olla osa joukkuetta?
Palstatotuus vai se, että hän lähti? Sanoin, että jotakin on tapahtunut ja tämä varmasti vaikutti päätökseen. Sitä emme tiedä mitä tapahtui. Valmentajalla on oikeus heittää pois kokoonpanosta ja mm. Lemberg oli yhden pelin ulkona. Se, että jos Oksanen lähti siitä syystä, ettei ego kestänyt, niin onko se silloin Jokereiden syytä? En tiedä yhtään mikä oli keissi tarkemmin, mutta ymmärsin pelaajan olleen aloitteellinen lähtöönsä ja silloin ei laitettu ulos, vaan päästettiin. Kauden alussa halusi varmasti olla osa joukkuetta, mutta pyytäessään päästä pois, niin silloin ei halunnut enää olla osa joukkuetta. Tämä kait on selvää? Jos olisi halunnut jatkaa joukkueessa, niin ei olisi pyytänyt silloin siirtoa.Tämäkin on täysi palstatotuus. Ei halunnut koska Määttä jostain syystä heitti ulos kokoonpanosta? Meanwhile Garfield syö lasagnea, ottaa miinuksia, pelaa ratkaisuminuutit ja kerää jäähyjä.
Mutta taaperretaan yhtäkaikki eteenpäin kohti tiistain Keravan spektaakkelia muun muassa kroonisen maalinteko-ongelman kanssa ja ilman 28 kertaa viime kaudella osunutta Oksasta.
On toki oikeus. Ja se Karvinen liittyy juurikin tähän. En ihmettele jos Oksasen lamppu on palanut kun kaiken maailman Karviset teutaroi isoilla minuuteilla alivoimaa, ylivoimaa ja pelin ratkaisuhetkiä, kun mies itse istuu katsomossa kelpo tehoilla tämän kauden Jokereissa. Mutta eteenpäin ja ei enempää aiheesta.Valmentajalla on oikeus heittää pois kokoonpanosta ja mm. Lemberg oli yhden pelin ulkona. Se, että jos Oksanen lähti siitä syystä, ettei ego kestänyt, niin onko se silloin Jokereiden syytä?