Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 496 231
  • 5 140

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Todella huonoa puolustusta. Mikä mättää. Valmennustiimi herätys. Ainakin nähdään paljon maaleja.

Ensi kaudella on samaa sähläämistä tiedossa.
 

Karvaturri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Reijola nyt hiuksista vittuun kans. Kuusi(!) päästettyä maalia samaan erään. Toki myös valmennus ja kaikki pelaajat. Tyhjennysmyynnit käyntiin heti mun puolestani.
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Kaikkien aikojen sport, vittu tämä on kaikkien aikojen vellihousuin sport mitä minun elinaikana on nähty, selkä kyyryssä mennään luovuttaneena kuin mitkäkin paskahousut. Hyi vittu hävetkää
 

Lentokeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Ei ole kaikki maalit menneet Reijolan piikkiin, mutta et sä jumalauta voi päästää kolmea kertaa tuosta samasta reiästä.
Ei muutenku että 2 jollain tavalla tehtyä maalia JA 4 MAALIA SUORASTA VEDOSTA ILMAN MASKIA!
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
Onko meidän valmentaja mestoilla? Reagointia? No joo. Risto on johdolle tärkein, ei tämä seura.
 

Redandwhite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Vittu mua hävettää!!!! Ei oo valmennuksella minkäänlaista otetta tohon jengiin. Kuusi (6) maalia yhteen erään ja miten reagoidaan? Ei vittu mitenkään. Saatanan saatana!
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
On muuten hienot paidat teillä!
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Vittu mua hävettää!!!! Ei oo valmennuksella minkäänlaista otetta tohon jengiin. Kuusi (6) maalia yhteen erään ja miten reagoidaan? Ei vittu mitenkään. Saatanan saatana!
Dufva hiuksista(kaljusta) vittuun Jypin bussin kyydillä ja pelaajat myyntiin, vai ostaako kukaan edes tuollaisia luovuttavia mätisäkkejä?
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Sydän syrjällä saa olla täällä Kuparisaaren hallissa....perkele!

Ihan sekoilujen karmeaa katseltavaa molemmilta, kaikki söhellykset tuntuu menevään verkon perukoille ja Reijolakin heikompi kuin yövahti??

Nyt näyttää pahalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös