Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 496 214
  • 5 140

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Erien loput voisi kyllä pelata tarkemmin. Taas pukukoppimaali vastustajalle mikä vähän latisti muuten aika Sport merkkistä erää. Vauhdikasta kiekkoa ja kauden avausmaali Niemiselle Suhosen ja Riska syötöstä. Itse löisin jo Suhoselle jatkolappua käteen.
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Itse olisin valmis antamaan jatkopahvin 2+1... sen verran hyvin on herra pelannut.
Erien loput voisi kyllä pelata tarkemmin. Taas pukukoppimaali vastustajalle mikä vähän latisti muuten aika Sport merkkistä erää. Vauhdikasta kiekkoa ja kauden avausmaali Niemiselle Suhosen ja Riska syötöstä. Itse löisin jo Suhoselle jatkolappua käteen.
 

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Todella hyvä erä Sportilta, lähes täydellistä hallintaa mitä korosti Myllärin 5 minuutin jäähy (ja ulosajo) Mattssonin laitataklauksesta. Näytti kolahtavan pää ilkeästi laitaan, hyvä että pääsi omin jaloin kentältä ja toivottavasti ei pahempaa. Harmi ettei tuosta viisiminuuttisesta saatu maalia aikaan hyvästä pyörityksestä huolimatta.
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Suhosta kun kuuntelee, niin haastattelun perusteella tulee fiilis että jää meille. Katsellaan.
Jep, sama fiilis. Ja mikäs siinä, oma ja joukkueen peli on varsin mallikasta. Veikkaisin, että hän haluaa olla osaltaan toteuttamasta jääkiekkohistoriaa Sportin paidassa… ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös