Jotenkin tuntuu, että nämä menee näitä isompia joukkueita vastaan aina niiden eduksi.Miten tää sääntö menee nykyään
Mielummin vaikka Johnsson siihen ois siksi aikaa kunnes Atro palaa. On omasta mielestä Suhonen ollut jatkopahvin jälkeen huonoin puolustaja.Suhonen pelasi jo aiemman tilanteen huonosti. Voidaan laittaa suoraan katsomoon, kun Leppänen palaa.
Miten Suhonen aina lopettaa pelaamisen kun saa jatkopahvin:DMielummin vaikka Johnsson siihen ois siksi aikaa kunnes Atro palaa. On omasta mielestä Suhonen ollut jatkopahvin jälkeen huonoin puolustaja.
Alkaa yv:kin olla taattua laatua, eli itse ei tehdä ja sitten kaveri tekee.
Jotenkin tuntuu, että nämä menee näitä isompia joukkueita vastaan aina niiden eduksi.
Tällaisen löysin nopealla googletuksella:
SÄÄNTÖ 114–SIIRRETTYRANGAISTUS–KIEKON HALLINTA & MAALIT.
i. Valtaosassa rangaistuksia rikkoneella joukkueella täytyy olla kiekko hallinnassaan, jotta pelitilanne voidaan katkaista ja rangaistukset tuomita.
ii. Kiekon kosketus tai mailan hipaisu kiekkoon eivät tarkoita kiekon hallintaa ellei kosketus johda maaliin rikkoneen joukkueen hyväksi
Kyllä toi tarkemmin katsoen oli ihan purku eikä hipaisu tai kosketus kuten @Ccrb laittoi. Mun mielestä ikävä kyllä oikea tuomio vaikka kirpaiseekin.Mäntykivihän purkaa siinä kiekkoa pois alueelta. Kyllä se riittää kosketukseksi. Mikään katko tai hipaisu ei.
Niin, tuohan riippuu ihan siitä määritelläänkö purku kiekon hallinnaksi. Ainakin olen usein nähnyt että samankaltaisista puruista ei olla vihelletty peliä poikki mutta ei tule kyllä sellaista tilannetta mieleen jolloin samanlainen purku on tapahtunut juuri ennen maalia. Voi toki olla että tuota sääntöä on muutettu ja maali on jo hylätty niin sitä on turha enää itkeä.Kyllä toi tarkemmin katsoen oli ihan purku eikä hipaisu tai kosketus kuten @Ccrb laittoi. Mun mielestä ikävä kyllä oikea tuomio vaikka kirpaiseekin.
Vaikka Sporttia vastaan olisi sokeet rammat haudan partaalla olevat entiset pelaajat, eivät ne pystyisi tilannetta hyödyntäämään, siltähän tuo taas näyttää. Eikä kahta hyvää peliä vaikka eilen tarvinnut pelata. Ihme touhua ammattimiehiltä.
Onneksi olkoon. Ensimmäinen "älä huomioi" painallus meikäläiseltä. On kyllä niin raskasta luettavaa nää sun jutut.Jos Sport häviää tänään kausi alkaa olla sitten siinä, niin se vain menee, turhaa tulla sanomaan että pelejä on paljon jäljellä ja paljon pisteitä jaossa, kun se vaan ei mitään auta, kun niitä pisteitä saada otetuksi. Risto on vain väärä mies johtamaan joukkoja. No taloutta pelastamaan myymällä pelaajat pois ja huhuhan kertoo, että Lööke Tapparaan loppukaudesta.
Tätä en myöskään ymmärrä. Miksi pitää joka pelissä tätä kokeilla kun se ehkä onnistuu kerran sadasta? Lopputuloksen kannaltaan se nyt on se ja sama, mutta vituttaa jotenkin että se veskari pitää joka kerta ottaa pois sen takia että saadaan loppunumerot vielä rumemmaksi.Miksi se maalivahti piti ottaa pois 2min ennen loppua ilman pelikatkoa vaikka kiekko ei turvallisesti ollut hallussa. On tämä raskasta olla fani mutta ehkä nyt jouluna suunta muuttuu.
Tamperelaiset suostuu takuulla, että jää pari Sport-peliä pois. 16 joukkueella nelinkertainen = 60 peliä, ja siihen päälle kaksi peliä pareittain, ja niin saadaan 6 paikallispeliä. Sama Satakunnassa ja Helsinki-Espoo. Kuka olisi Sportin pari, en osaa arvata.Tässä alkaa jo ihan toivomaan että Kiekko-Espoo nostettaisiin pikaisesti liigaan että saataisiin tasaparit ja nämä hemmetin lohkojaot historiaan. Toki Tampereen isot sitä voi vastustaa kun menee rahakkaita pelejä mutta alkaa tämäkin pahasti tympäistä.
No Sportin onnella varmaan Kärpät :). Itse toki toivoisin vaikka Ässiä mutta niillä taitaa taipua Lukon suuntaan. Tosin en välttämättä haluaisi mitään lisäkierroksia 60 päälle.Tamperelaiset suostuu takuulla, että jää pari Sport-peliä pois. 16 joukkueella nelinkertainen = 60 peliä, ja siihen päälle kaksi peliä pareittain, ja niin saadaan 6 paikallispeliä. Sama Satakunnassa ja Helsinki-Espoo. Kuka olisi Sportin pari, en osaa arvata.