Ja mikä parasta niin nuoleskelun sijaan tuulettaa maalejaan kuin ei ikinä aiemmin olisi osunutkaan!Dirlandaa! Ai saatana, Jurgens rokottaa taas vanhaa seuraansa. Helvetin hieno taistelu Makkelta mistä tilanne lähti, kun meni karvaamaan ja lopulta sai paineen päätyyn!
Työviikko painaa jo tässä vaiheessa ja tänään en valitettavasti mukaan päässyt, kun vasta kolmannen erän lopussa. Töiden aiheuttama vitutus on saanut aikaan sen, etten edes kummemmin tuulettanut voittomaalia.. Tarkoittanee, että tuuletan seuraavan kerran sitä, kun mennään tästä sarjasta jatkoon. Kai se on pikkuhiljaa otettava uudeksi tavoitteeksi, kun lauantain kotipeli toteutuu :D.Urheilu kiittää, talous kiittää, minä kiitän. Vittu ihanaa Tepez!!!!
Minusta tuntuu että Broadhurstin vaara/laukaus -suhde (keksin tilaston itse) on joukkueen korkeimpia. Hirveän monesti on päässyt jotenkin kaartamaan aloituspisteiltä molemmin puolin vetoon mutta viimeistely ihan tuhnua. No eipä tuo koskaan mikään maalintekijä ole ollutkaan mutta joku juttu siellä on. Pakko olla peliälyssä koska liikettä en uskalla tämän ukon kohdalla yrittää kehua edes vahingossaBroadhurst: pitkästä aikaa paras peli, ja jopa huomasi että hän kävi jäällä.
Siis hetkinen, toi voittomaalihan menee Broadhurstin luistimesta sisään? :D Olin siinä uskossa et Casimir puttasi sen suoraan sisään.
MTV Katsomon ottelukoosteessa laitettu hidastus maalin takaata tuohon ja kyllä se on ihan selkeä :D Terry Broadhurst ratkaisi illan ottelun.Mielestäni menee Tappara-pakin luistimesta, mutta 100% varma en tästä ole.
MTV Katsomon ottelukoosteessa laitettu hidastus maalin takaata tuohon ja kyllä se on ihan selkeä :D Terry Broadhurst ratkaisi illan ottelun.
Ja vielä kahdesti vietiin tätä kultapottaa! Ihanaa!Aijjumalauta nautin kattoa tota voittomaalin uusintaa kun Marjala höpsöttelee Levtchiä.