Ilves heikko vai Tepsi helvetin hyvä? Olen jälkimmäisen kannalla, kun Kiveäkin kuunteleeIlves on muuten yllättävän heikko mutta Mäntykivi on jossain jumalmoodissa tänään..
Ilves heikko vai Tepsi helvetin hyvä? Olen jälkimmäisen kannalla, kun Kiveäkin kuunteleeIlves on muuten yllättävän heikko mutta Mäntykivi on jossain jumalmoodissa tänään..
Pennasen arvot.
On tossa vielä tekemistä jos meinataan keväällä pelata mutta ainakin työhaalarit on tänään koko porukalla vedetty päälle, se on jo hyvä alku.Ilves heikko vai Tepsi helvetin hyvä? Olen jälkimmäisen kannalla, kun Kiveäkin kuuntelee
On toi Arell kyllä ”vanhaksi” mieheksi ihan helvetin timanttisessa fyysisessä kunnossa. Kun muut puuskuttaa pitkän vaihdon aikana niin Nikke vetää kevyellä jalalla vaihtoaitioon asti.
Arell on sellainen pelaaja, että kun ei enää pelaa meillä niin tulevien kausien rosterisommitelmissa käytetään koodinimeä "Arell" kuvailemaan minkälaista peluria sinne takalinjoille kaivattaisiin. Loistava pelaaja.Arell on kyllä omalla tavallaan jo tietynlainen ”ikoni” Tepsissä, en pistäisi todellakaan pahaksi jos hänen optionsa käytettäisiin.
Arell on kyllä omalla tavallaan jo tietynlainen ”ikoni” Tepsissä, en pistäisi todellakaan pahaksi jos hänen optionsa käytettäisiin.
On kyllä huumoriaJos Dudasta ei estetty tuossa niin minulla on jääkiekon säännöt hakusessa.
Joka kerta Nokia-areenalla samaOn kyllä huumoria
Oulussa myösJoka kerta Nokia-areenalla sama