Ei uskalla kun taitaa tehdä sen 5 :DNiklas Arell tekee yli yhden maalin tällä kaudella. Vetoja otetaan vastaan!
Edelleen tämä. Telian ongelma ilmeisesti.Laahaako muilla selostus kolme minuuttia perässä?
Mulla ainakin nyt tämä Tapparan studio toimii äänienkin osalta hyvin.On kyllä tuskaa seurata peliä Telian ongelmien vuoksi.
Mulla ei tätä ole tehnyt kertaakaan. Katon CMore sovelluksesta.Edelleen tämä. Telian ongelma ilmeisesti.
Niin tek! Vaan eikös Linus ole ihan vaalea..?Musta Fröberg pelasi ainakin ensimäisessä erässä hyviä vaihtoja.
Tänään on ilmeisesti Telia Playn puolella ollut isoimmat ongelmat mitä olen Twitterissä (X) yrittänyt asiaa selvittää.Mulla ei tätä ole tehnyt kertaakaan. Katon CMore sovelluksesta.
Omissahan tämä ollut aivan kauhea. Jypin 1-0 meni täysin sen piikkiin ettei purannut kiekkoa vaan laittoi murkun liruna italiaanon lapaan. Yritti identtistä temppua toisessa erässä mutta tällä kertaa ei saatu sohlattua omiin.Musta Fröberg pelasi ainakin ensimäisessä erässä hyviä vaihtoja. Parantanut mielestäni koko ajan mitä enemmän liigan tyylisiä pelejä tullut alle.
Ainakin putki liikkuu ja työmoraali on edellä verrattuna Ilomäkeen, joka oli kuin hidastetusta elokuvasta.
Jippii. Telia saanut äänet kohdilleen.Edelleen tämä. Telian ongelma ilmeisestikin jo
Siinä maalin johtaneessa vaihdossa ainakin kolme pelaajaa kävi sohaisemassa lumet kiekon päältä. Myös Fröberg.Omissahan tämä ollut aivan kauhea. Jypin 1-0 meni täysin sen piikkiin ettei purannut kiekkoa vaan laittoi murkun liruna italiaanon lapaan. Yritti identtistä temppua toisessa erässä mutta tällä kertaa ei saatu sohlattua omiin.
Paikkasi Jasua tämän jäähyn aikana ja kävi varmaan jokaisen pelipaikan läpi, tuskaisaa katsottavaa kun loppunelikko joutuu keskittymään siihen missä Fröberg viilettää.
Locke oli vakuuttavampi.