Ainakin äskeisessä vaihdossa karvausta pudotettu aika rajusti. Heti kun kiekko menetettiin hyökkäysalueella, kaikki kolme hyökkääjää pudotti kohti keskialuetta. Ei hyvä jos annetaan Tapparan rauhassa pitää kiekkoa, pittäs löytyy se energia vielä jostain karvata siten miten aiemminkin.
Mä sit taas toivosin, et mun jengi pelais ja puolustais koko ajan eteenpäin, ei träppäisi ja koittais päästä vastusjana alueelle pelaamalla. Ja että ylivoima olis tikissä.Veikkaan myös, että jos tämä partaukkeli olisi jonkin muun kun maan parhaan seuran ja organisaation peräsimessä, voisi tulla rumaakin jälkeä. Itse pelistä ei Tapparalla tule mitään, perustuu ihan täysin hienoihin yksilökuvioihin ja suorituksiin.
Rafkinin uran ensimmäistä pudotuspeli maalia tää huutaa.Onko liikaa vaadittua, että Tepsi tekisi edes yhden tuurimaalin isossa paikassa tällä kaudella? Ihan tehty toki kelpaa myös.
Ja kun ei ole koko kaudella meille pomppinu, niin ei oo syytä odottaa tänäänkään. No kai Rafking laittaa, en vaan tiiä kumpaan päähän.Nyt pelottaa ihan pirusti. Yhdestä pompusta kiinni.