Laiska pakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Jaa Grönborg vinkuu mediassa ku rikkeitä ei vihelletä. Minä luulin et vain heidän rikkeitä ei vihelletä.
Voi helkkari tää on nolo kaveri. Tapsun pitäis vielä enemmän saada estää?Grönborg vinkuu mediassa
Jaa Grönborg vinkuu mediassa ku rikkeitä ei vihelletä. Minä luulin et vain heidän rikkeitä ei vihelletä.
Kumpikohan joukkueesta rikkoi enemmän? Siitä ei ole kahta sanaa ja se joukkue oli Kahvara ja ilma mitään värilaseja.Jaa Grönborg vinkuu mediassa ku rikkeitä ei vihelletä. Minä luulin et vain heidän rikkeitä ei vihelletä.
Hyvä vaan kun keskittyy voittaneen joukkueen valmentajana epäolennaiseenVoi helkkari tää on nolo kaveri. Tapsun pitäis vielä enemmän saada estää?
Se on se Tapolan perintö mitä pitää Tappara kulttuurissa jatkaa pelistä ja vuodesta toiseen.Jaa Grönborg vinkuu mediassa ku rikkeitä ei vihelletä. Minä luulin et vain heidän rikkeitä ei vihelletä.
Pakko sanoa tähän väliin että minulla on tuohon puutarhatonttuun mennyt kunnioitus jo kun valmensi ruotsin maajoukkueita, suurempaa kitisijää ja vinkujaa saa etsiä. Ja ei voi pelillisestikkään kehua hänen joukkueitaan, kyllä suurin syy miksi Tepsi voi viedä tämän sarjan on puutarhatonttu itse.Vissiin Tapsuleiden päävalmentajan rekrytoinnissa yksi vaatimus on tuo jatkuva itku tuomareita kohtaan. "Joo mulla on oikeus itkeä koska tulen muualta ja nähnyt ja kokenut kaikenlaista muissa sarjoissa".
Saatana. Äijän joukkue on kokoajan estämässä kiekotonta pelaajaa, antamassa koukkua tai poikittaista. Tänään kolmannessa erässä Tapparan Taunus (tarkoituksellinen kirjoitusvirhe) yritti yhdessä kulmaväännössä useampaan otteeseen lyödä Fröbergiltä tasapainon hakkaamalla Fröbergin luistimiin mailalla.
Tämä itkijä on viimeinen herra jolla on varaa sanoa mitään tuomaritoiminnasta, niin paljon Tappara saa etua tuosta linjasta. Haluaisin nähdä miten tämän partajeesuksen itku kasvaa jos oikeasti hänen vaatimaan linjaan mentäisiin koska se osuisi hyvin rajusti Tapparaa vastaan.
Tuttisuu + tuttiritarit = KahvaraSe on se Tapolan perintö mitä pitää Tappara kulttuurissa jatkaa pelistä ja vuodesta toiseen.
Pakko sanoa tähän väliin että minulla on tuohon puutarhatonttuun mennyt kunnioitus jo kun valmensi ruotsin maajoukkueita, suurempaa kitisijää ja vinkujaa saa etsiä. Ja ei voi pelillisestikkään kehua hänen joukkueitaan, kyllä suurin syy miksi Tepsi voi viedä tämän sarjan on puutarhatonttu itse.
Kaksi maailmanmestaruutta, mitä muuta siellä CV:ssa on? 3-0 finaalisarjan johdon sulaminen?Kai niitä joukkueita voi vähän kehua? :D Onhan Grönborg todella kova valmentaja. Harvalla EU-koutsilla on tuollaista CV:tä mitä Grönborgilla.
Ei se tuuria ole, että Grönborg luotsasi Tapparan sarjaykköseksi, vaikka osa täällä niin maalaakin.
Voin kyllä kehua mutta en näe vielä aihetta semmoiseen, tai siitä voin antaa Tapparalle kehua että halusivat uudistua ja ottivat Grönborgin sinne sitä tekemään, nyt on träppi vähentynyt/poistunut kokonaan. Siinä ollaan sitten erimieltä että Grönborg olisi todella kova valmentaja, sitä mieltä minä en ole, tuolla materiaalilla tapparalla pitäisi mielestäni olla ihan läpihuutojuttu tämä play-off sarjan voitto sekä myös runkkarin voitto (no se tuli), mutta sitä se ei ole. Näen ainakin valmentajina jotka soveltuvat paremmin liigaan esimerkkinä Niemelän ja Pennasen parempina valmentajina nykyisistä liigavalmentajista. Ja jos Toma ei sitä vielä ole niin varmaan tulee vielä olemaan. CV on kyllä ihan kova joo. Sitten taas kun katsotaan Sveitsin liigaa niin siellä ei Grönborg mitään ihmeitä ole tehnyt mielestäni.Kai niitä joukkueita voi vähän kehua? :D Onhan Grönborg todella kova valmentaja. Harvalla EU-koutsilla on tuollaista CV:tä mitä Grönborgilla.
Ei se tuuria ole, että Grönborg luotsasi Tapparan sarjaykköseksi, vaikka osa täällä niin maalaakin.
Saisivat pelata joka toinen päivä ja vieläpä siten, että kaks ottelua per päivä, eikä näin kuten tänään, että kaikki neljä ottelua sekunnilleen samaan aikaan. Mielellään sitä kattelis noita muidenkin joukkueiden matseja livenä.Nyt pari välipäivää tulee varmasti Tepsille tarpeeseen. Ja tiistain jälkeen ei ole enää back-to-back-pelipäiviä. Onhan tämä pe-la todella älytöntä, kuten Silvennoinen radiossa eilen sanoi.
Kaksi maailmanmestaruutta, mitä muuta siellä CV:ssa on? 3-0 finaalisarjan johdon sulaminen?
Voin kyllä kehua mutta en näe vielä aihetta semmoiseen, tai siitä voin antaa Tapparalle kehua että halusivat uudistua ja ottivat Grönborgin sinne sitä tekemään, nyt on träppi vähentynyt/poistunut kokonaan. Siinä ollaan sitten erimieltä että Grönborg olisi todella kova valmentaja, sitä mieltä minä en ole, tuolla materiaalilla tapparalla pitäisi mielestäni olla ihan läpihuutojuttu tämä play-off sarjan voitto sekä myös runkkarin voitto (no se tuli), mutta sitä se ei ole. Näen ainakin valmentajina jotka soveltuvat paremmin liigaan esimerkkinä Niemelän ja Pennasen parempina valmentajina nykyisistä liigavalmentajista. Ja jos Toma ei sitä vielä ole niin varmaan tulee vielä olemaan. CV on kyllä ihan kova joo. Sitten taas kun katsotaan Sveitsin liigaa niin siellä ei Grönborg mitään ihmeitä ole tehnyt mielestäni.
Onhan tämä pe-la todella älytöntä, kuten Silvennoinen radiossa eilen sanoi.
Raha määrää, vitut pelaajien jaksamisesta tai pelin tasosta. Vkl pelit tuo kassaan eniten ja se, ja vain se, on liigalle tärkeää (kyllä, tiedän että neljännesvälierissä vain kotijoukkue saa pesetoja mutta silti).
*edit* ois kova nähdä liigassa pelaajien lakko, "me ei pelata enää backtoback pelejä". Mutta jotenkin kaikesta tuntuu että tässäkään ei kuunnella tekevää tahoa.
Vissiin Tapsuleiden päävalmentajan rekrytoinnissa yksi vaatimus on tuo jatkuva itku tuomareita kohtaan. "Joo mulla on oikeus itkeä koska tulen muualta ja nähnyt ja kokenut kaikenlaista muissa sarjoissa".
Saatana. Äijän joukkue on kokoajan estämässä kiekotonta pelaajaa, antamassa koukkua tai poikittaista. Tänään kolmannessa erässä Tapparan Taunus (tarkoituksellinen kirjoitusvirhe) yritti yhdessä kulmaväännössä useampaan otteeseen lyödä Fröbergiltä tasapainon hakkaamalla Fröbergin luistimiin mailalla.
Tämä itkijä on viimeinen herra jolla on varaa sanoa mitään tuomaritoiminnasta, niin paljon Tappara saa etua tuosta linjasta. Haluaisin nähdä miten tämän partajeesuksen itku kasvaa jos oikeasti hänen vaatimaan linjaan mentäisiin koska se osuisi hyvin rajusti Tapparaa vastaan.
On se nyt jumalauta jos ei keväällä jaksa vääntää back-to-back, kun ison meren takana rantasmikot ja ikanpojat painaa niitä jatkuvasti läpi runkosarjan. Äijät vetää unelma-ammatissaan tuolla, niin on aika naurettavaa vetää jotain lakkopuheita tähän maailmanaikaan. Vittu mäkin haluan 3-päiväisen työviikon, ilman back-to-back -työpäiviä.Raha määrää, vitut pelaajien jaksamisesta tai pelin tasosta. Vkl pelit tuo kassaan eniten ja se, ja vain se, on liigalle tärkeää (kyllä, tiedän että neljännesvälierissä vain kotijoukkue saa pesetoja mutta silti).
*edit* ois kova nähdä liigassa pelaajien lakko, "me ei pelata enää backtoback pelejä". Mutta jotenkin kaikesta tuntuu että tässäkään ei kuunnella tekevää tahoa.
No ei muuten änärin plejiareissa ole perättäisiä pelipäiviä.On se nyt jumalauta jos ei keväällä jaksa vääntää back-to-back, kun ison meren takana rantasmikot ja ikanpojat painaa niitä jatkuvasti läpi runkosarjan. Äijät vetää unelma-ammatissaan tuolla, niin on aika naurettavaa vetää jotain lakkopuheita tähän maailmanaikaan. Vittu mäkin haluan 3-päiväisen työviikon, ilman back-to-back -työpäiviä.
Koko kausi pelataan näitä pelejä varten ja sitten ne pikakelataan läpi. Mikä helvetin järki niin kuin Mose sanoi Classic Hitsin haastattelussa. Noiden ammatti on vähän muutakuin pelit. Siellä on kaikki helvetin PR-tilaisuudet, harjoitukset yms... Änärissä ne menee aina joka toinen päivä. Joskus on kaksikin päivää välissäOn se nyt jumalauta jos ei keväällä jaksa vääntää back-to-back, kun ison meren takana rantasmikot ja ikanpojat painaa niitä jatkuvasti läpi runkosarjan. Äijät vetää unelma-ammatissaan tuolla, niin on aika naurettavaa vetää jotain lakkopuheita tähän maailmanaikaan. Vittu mäkin haluan 3-päiväisen työviikon, ilman back-to-back -työpäiviä.
Tärkeään saumaan tulle kyllä lepopäivät nyt. Vielä mehukkaampaa olisi tietysti ollut jos eilen olisi onnistuttu vierasvoitto ryöstämään. Joka tapauksessa kaksi pelitöntä päivää pitäisi kyllä riittää tasaamaan puntteja. Ja toivottavasti tämä on ymmärretty myös joukkueen sisällä eikä siellä ole vedetty aamuun asti palauttavia.Mitä Tepsiin tulee tältä osin niin hommahan oli selvä karuudessa kun 1. kierrokselle jouduttiin. Sieltä on pakko päästä kahdessa pelissä jatkoon jos haluaa olla edes jossain määrin tuoreena pelaamassa näitä vaikeimpia vastuksia vastaan. Nyt ei päästy ja kuten todettu niin ensimmäistä kertaa melkein kahteen viikkoon tulee huimat kaksi lepopäivää. Onneksi ei Tamperetta pidemmälle tarvitse matkustaa