No edelleen, ainakin Miettinen sanoi että tämä sen loukkaantumisen aiheutti.
Varmasti. Ja jos kysyt Grönborgilta niin vastaus on päinvastoin.
Pointti: Eteenpäin.
No edelleen, ainakin Miettinen sanoi että tämä sen loukkaantumisen aiheutti.
Kaikille niille joka sanoi että 4-0 ilman mitään mahdollisuuksia niin miten suu nyt laitetaan?
Tää oli My bad, en tiedä miten luin viestisi lopun, en ainakaan oikein. Sori siitä.Lue uudelleen, ennen kun vittu vertaat mua aurajokeen.
Hyviä päämääriä. Lisäisin itse vielä niin että Palmun pelipää saisi olla muutakin kuin kolme metriä korkea lätty metrin verran oikealle.Tänään täytyy saada:
1) avausmaali, ja sitä kautta yleisö mukaan. Jos nysvätään 0-1 tilanteessa ekan erän puolivälistä pelin loppuun, meininki on kuin kirkossa ke aamulla.
2) Palmu pelipäälle
3) suoraviivaisuutta ja miestä maalille (mielellään ennen kiekkoa). Tsemppipörrääminen laidoilla ja kiekonhallinta ei riitä
4) voitto
Jokseenkin erimieltä tästä. Nyt jos koska Palmukin saisi alkaa pelaamaan niinkuin valmentaja sanoo. Tuskin Miettinen on aikaisemmin runkosarjassa kehottanut kikkailemaan ja fleguilemaan miten mieli tekee.Toivottavasti miettinen ottaa suikkasmaisen "antaa poikien pellaa" -asenteen Palmun kanssa. Itse pitäisin keskustelun Palmun kanssa, että nyt saa pelata vapaammin omien vahvuuksien kautta, mutta tulosta on tultava. Palmu on huippupelaaja tähän liigaan silloin kun homma toimii. Jos Palmulle peliä edistämättömät jalkakikat ja kahden metrin lättysyötöt hyökkäyspäässä ovat tapa pitää tatsia yllä, niin siinäpähän sitten kikkailee, kunhan näiden turhien temppujen ohessa tulee myös tulosta. Tässä vaiheessa kautta on jo liian myöhäistä keskittyä muuhun kuin siihen että Palmu pelaa omilla vahvuuksillaan ja sitä kautta pääsee henkisesti sille tasolle miksi hänet on tänne hankittu.
Niin ja se Suikkasenkin "antaa poikien pelata" oli sellainen että hyökkäyspäässä sai olla luova ja tehdä virheitä, mutta sen virheen jälkeen oli sitten parempi luistella omiin peräsuoli pitkänä. Mitään neppailua ja sen jälkeen selkä suorana puolustamista Kaitsu ei katsellut yhtään.Jokseenkin erimieltä tästä. Nyt jos koska Palmukin saisi alkaa pelaamaan niinkuin valmentaja sanoo. Tuskin Miettinen on aikaisemmin runkosarjassa kehottanut kikkailemaan ja fleguilemaan miten mieli tekee.