Näytti muuten tekevän kipeetä, kun käänty vaihtoon ja pelin lopussa isossa kyyryssä koppiinDudas. Yritin katsoa hidastuksista että mitä kävi mutta ei oikeen saa selvää. Toivottavasti ei pudonnut pois.
Loppuu äijät kesken
Witkovski tippui Tapparalta eli 3-1 nämäLaukaukset meille 53-14. Torjunnat 7-31. Loukkaantumiset 3-0. Maalit 1-2.
Berg teippaa Palmun ja tulee itse tuuramaan Lauridsenia?Frans Kulmala kehiin ja Palmu jollain Bergin teipillä. Korpikoski lienee utopiaa.
Jalkaa linkutti. Mun mielestä kyllä TV:stä nähtynä kävi vaihtoaitiossa irvistelemässä myöhemmin, en ole varma. Kentällä ei tainnut näkyä.Näkikö kukaan mikä paikka Lauridsenilta hajosi?
Witkovski tippui Tapparalta eli 3-1 nämä
Se oli juuri Witkowski.Eikös sieltä 2. erässä tippunut myös joku? Tai en seurannut tuliko takaisin mutta väänsi vissiin jalkansa omalla alueella josta sitten hirveä buuaskonsertti hallissa kun tuomarit perkeleet eivät viheltäneet (aiheetta) peliä poikki.
Palmu hypännee kehiin heti, kun se on edes jollain tasolla mahdollista. Uskotaan, että Dudas ei satuttanut itseään sen isommin. Lauridsen puolestaan ei helpolla näistä leikeistä pois jää, joten huolissani olen hänen tilanteesta.Frans Kulmala kehiin ja Palmu jollain Bergin teipillä. Korpikoski lienee utopiaa.
Lauridsen, Dudas ja ?Loukkaantumiset 3-0.
Suomi.Lauridsen, Dudas ja ?
Älä muuta sano. Ihan uskomaton pelle, suurin itkijä ja oman jengin peli perustuu pelkästään jatkuvaan rikkomiseen ja harmaalla alueella pelaamiseen. Voi olla myös varma, että jos tänään Tappara häviäisi, peli ratkesi tuomareihin, ei Tapparan paskuuteen.On muuten ihme tyyppi tää Tapparan tuttiritari. Itkee ja parkuu ja märisee kuin mikäkin lellitty kermaperse, ja sitten kun katsoo tuota pelaamista niin kokoajan pikkusikaa, kolmantena tilanteihin tulemista yms. Kaikki Tapparan jäähyt aiheesta tullut tänään ja silti sielä möyhöää osasta niistä. Herralettas sentään miten paha mieli hänelle tulisi jos heiltä hylättäisiin samanlainen maali kuin Tepsin eka.
Pelihän btw on 2-2.
Kyllä. Sellaisia pelejä pelattu nyt viikko että jos teippi tai piikki riittäisi niin olisi jo kehissäLauridsen puolestaan ei helpolla näistä leikeistä pois jää, joten huolissani olen hänen tilanteesta.
Niin kuin tuossa hetki sitten kirjoitin, niin helvetin hieno homma, että ollaan saatu ulkomaalaista väriä kotoiseen liigavalmennukseen.. Kuitenkin sellainen turha kumartelu miestä kohtaan on huvittavaa ja helvetti jos aihetta on, niin ei muuta kuin verbaalisesti miestä päin näköä noissa presseissä.Älä muuta sano. Ihan uskomaton pelle, suurin itkijä ja oman jengin peli perustuu pelkästään jatkuvaan rikkomiseen ja harmaalla alueella pelaamiseen. Voi olla myös varma, että jos tänään Tappara häviäisi, peli ratkesi tuomareihin, ei Tapparan paskuuteen.
Kai se keltaisella liivillä vois kolmanteen tulla?Korpikoski lienee utopiaa.
Kolmea peliä pelataan ja Saukkonen saatu selostamaan.On muuten helvetin raskas selostajaduo saatu tänään Tampereelle. Saukkonen se vaan jaksaa yllättää kuinka helvetin pihalla kaveri voi olla.