Lähinnä sitä että Fröberg on ollut aivan sysipaska nämä ensimmäiset pelit mutta vei silti Anttilaa kuin litran mittaa äsken kaksinkamppailutilanteessa omissa.
Selvä. Varmistin vaan jos tosiaan tarkoitit että on ollut näin heikko.
Lähinnä sitä että Fröberg on ollut aivan sysipaska nämä ensimmäiset pelit mutta vei silti Anttilaa kuin litran mittaa äsken kaksinkamppailutilanteessa omissa.
Kyllä saa yksi ukko rapaa. Ei siitä montaa minuuttia ole kun Fröberg voitti aloituksen omasta päästä, nopea hyökkäys ja Fröberg antoi hienon passin maalille Palmulle mutta ei osunut kiekkoon.
Kiitos tästä panoksesta, olisko sulla sama homma?No kyllähän sitä perhana tuossa onkin ykkösketjun sentterinä jo tehnyt täyden päivätyön!
Hyvin se on pelannut. Ja sama pätee vakiolikasankoihin Marjala ja Munkki. Hienosti ovat pelanneet.Kyllä saa yksi ukko rapaa. Ei siitä montaa minuuttia ole kun Fröberg voitti aloituksen omasta päästä, nopea hyökkäys ja Fröberg antoi hienon passin maalille Palmulle mutta ei osunut kiekkoon.
Tai kuten Marjala toi heti seuraavassa nousussa.Noin pitää kiekko tuoda ylös kuin Suomi toi.
Mun mielestä se on silti kovin hidasta. Liikkeet on niin hitaita ettei ne tilat oikeen aukea.On tuo TPS:n ylivoima ihan eri näköistä kun Toma on sitä ohjeistanut. Kalto saa seurata sivusta kun ammattimies laittaa kuviot itse kuntoon kun ei saa apuvalmentajasta mitään apuja.
Eipä ilmesesti katellakkaan :DTais käydä takayläsessä... katellaan kohta videoita.
Nyt oli hämmentävä kommentti. Ymmärrän että on Kaltoviha syvällä mutta että noin syvällä.On tuo TPS:n ylivoima ihan eri näköistä kun Toma on sitä ohjeistanut. Kalto saa seurata sivusta kun ammattimies laittaa kuviot itse kuntoon kun ei saa apuvalmentajasta mitään apuja.
Kiitos tästä panoksesta, olisko sulla sama homma?
Ei kyse ole mistään vihasta vaan siitä,etteivät Kalton näytöt ylivoiman suhteen ole mitenkään olleet ammattimiehen tasoisia.Nyt oli hämmentävä kommentti. Ymmärrän että on Kaltoviha syvällä mutta että noin syvällä.