Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 010 989
  • 22 362

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United
Tuntuu Pennasen joukkueitten pelaajilla aina olevan hieman hankaluuksia tuon tasapainon kanssa. Muistuu edelleen mieleen joku Emil Larmi hyppimässä vatsalleen aina kun joku luisteli kahden metrin etäisyydellä maalista.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei vakuuta hyökkäys, eikä varsinkaan puolustus. Alivoima alkanut rakoilemaan. Ylivoimasta ja maalivahdeista ei varmaan tarvitse edes puhua. Ei tässä kovin pitkää kevättä uskalla toivoa.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei mitään jakoa Ipaa vastaan. Tasoero on todella iso. Ei peliäkään näitä vastaan jos vielä keväällä kohdataan. Ennemmin jopa Tappara.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Ei mitään jakoa Ipaa vastaan. Tasoero on todella iso. Ei peliäkään näitä vastaan jos vielä keväällä kohdataan. Ennemmin jopa Tappara.

Stressi pois, tää on Ilvekseltä joku suonenveto. Itse valitsisin Ilveksen ennen tapparaa 100/100.

Poffeissa ryöpyteltäis ipuja kuin paskaista lakanaa.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Stressi pois, tää on Ilvekseltä joku suonenveto. Itse valitsisin Ilveksen ennen tapparaa 100/100.

Poffeissa ryöpyteltäis ipuja kuin paskaista lakanaa.
Ei mua stressaa. Säälitkin oli jo yli odotusten, miltä se näytti jokun aikaa sitten. Puolivällyissä se lähtö tulee anyway jos sinne päästään.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Ei mua stressaa. Säälitkin oli jo yli odotusten, miltä se näytti jokun aikaa sitten. Puolivällyissä se lähtö tulee anyway jos sinne päästään.
Jos puolivälieriin päästään on Tappara tai Ilves ihan massiivinen ennakkosuosikki, no toisaalta aika paneettomasti pääsee niihin peleihin. Katsotaan kuitenkin ensin ne säälit.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Ei mua stressaa. Säälitkin oli jo yli odotusten, miltä se näytti jokun aikaa sitten. Puolivällyissä se lähtö tulee anyway jos sinne päästään.

Itse taas olen putsannut shampanjakaapin pölyistä tuleviin mitalijuhliin. Tänään vaan hämätään kaikkia ja perjantaina mestaruuskone jyrähtää käyntiin.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Sääleissä on kovempi paine, jos sieltä jatkoon kairataan niin aika paineetta voidaan mennä altavastaaja rooliin ottamaan ryöstöjä. Mutta tämmöstä se ei saa olla. Todella huolimatonta kiekollista peliä nyt. Ihan jo se on syynä, että Ilves pyörittää koko ajan. Kaikki kiekot hävitään vaikka ei olisi haastajaakan lähellä.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse taas olen putsannut shampanjakaapin pölyistä tuleviin mitalijuhliin. Tänään vaan hämätään kaikkia ja perjantaina mestaruuskone jyrähtää käyntiin.
On mullakin se börsin sviitin varaus vielä sisässä eli mitäs tässä, voittoooon super tee-pee-äs!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös