Pennanen sanoo pressissä ikävästiJes, Teissalalle samanlaine poikkari ekassa ja ei mittä.
Pennanen sanoo pressissä ikävästiJes, Teissalalle samanlaine poikkari ekassa ja ei mittä.
Suomi on kyllä taitava hakemaan noita jäähyjä
Ja suu auki ihmettelee mistä tuli jäähySai Mäntykivi kyllä roikkua suht kauan ennen kun oli pakko viheltää.
Jurgens, Palmu, Lindroth ja Intonen. Kyllä nuo hieman auttaa kaveria, jonka lisäksi joku mahatauti jyllääEi mitään jakoa Ipaa vastaan. Tasoero on todella iso. Ei peliäkään näitä vastaan jos vielä keväällä kohdataan. Ennemmin jopa Tappara.
Ei mitään jakoa Ipaa vastaan. Tasoero on todella iso. Ei peliäkään näitä vastaan jos vielä keväällä kohdataan. Ennemmin jopa Tappara.
Ei mua stressaa. Säälitkin oli jo yli odotusten, miltä se näytti jokun aikaa sitten. Puolivällyissä se lähtö tulee anyway jos sinne päästään.Stressi pois, tää on Ilvekseltä joku suonenveto. Itse valitsisin Ilveksen ennen tapparaa 100/100.
Poffeissa ryöpyteltäis ipuja kuin paskaista lakanaa.
Jos puolivälieriin päästään on Tappara tai Ilves ihan massiivinen ennakkosuosikki, no toisaalta aika paneettomasti pääsee niihin peleihin. Katsotaan kuitenkin ensin ne säälit.Ei mua stressaa. Säälitkin oli jo yli odotusten, miltä se näytti jokun aikaa sitten. Puolivällyissä se lähtö tulee anyway jos sinne päästään.
Eikai Pennasen joukkueen kapteenia voi boksiin laittaa varsinkin, kun Ruben teki eka tuhmastiJoku tuomari olis ehkä Frimania kiinnipitämisjäähyllä voinut muistaa. Hyvä taklaus Rubenilta.
Ei mua stressaa. Säälitkin oli jo yli odotusten, miltä se näytti jokun aikaa sitten. Puolivällyissä se lähtö tulee anyway jos sinne päästään.
On mullakin se börsin sviitin varaus vielä sisässä eli mitäs tässä, voittoooon super tee-pee-äs!Itse taas olen putsannut shampanjakaapin pölyistä tuleviin mitalijuhliin. Tänään vaan hämätään kaikkia ja perjantaina mestaruuskone jyrähtää käyntiin.