Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 993 032
  • 22 362

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Kova meno kyllä tänään. Jatkettu samaa mihin eilen jäätiin. Maalia kaipaa, eiköhän viimeistään kolmannessa erässä ala jalat painamaan eilisen jäljiltä.
 

Ponald Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mun mielestä lügassa annetaan ihan liian kauan hautoa kiekkoa luistimen ja laidan välissä.
Ärsyttää kattoa tollaista ujoa kopelointia ja hokkaripainia, mikä saattaa viedä joskus yli minuutinkin.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Mun mielestä lügassa annetaan ihan liian kauan hautoa kiekkoa luistimen ja laidan välissä.
Ärsyttää kattoa tollaista ujoa kopelointia ja hokkaripainia, mikä saattaa viedä joskus yli minuutinkin.
Karri Kivi kommentoi joskus tämän olevan jääkiekon suola, antaa painia vaan... Huoh.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Ai jumalauta mä tykkään Werblomista :D. Ei kumarra yhtään ketään ja kentällä vaikuttaa todella vittumaiselle kaverille.. Jankataan vanhaa, mutta mahtava löyty Tompalta.

Just niin röyhkeä, kuin Turun Palloseuran pelaajan kuuluukin olla.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Fille napannut jo tähän mennessä muutaman gamesaverin ja antaa jengin pelata voitosta. Hyvä jatkumo eilisestä, nyt meidän pitää rankoa paikoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös