Kalpalla kyllä onnistuu kaikki tänään :DLaukaukset tasan, maalit 7-1
Kalpalla kyllä onnistuu kaikki tänään :DLaukaukset tasan, maalit 7-1
Kalpalla kyllä onnistuu kaikki tänään :D
Veikkaan että tänään ei saada pisteitä
Siis mitä :D Kannattaa ottaa vähän happea ja taukoa jääkiekosta, jos sulla menee päivät ja viikot pilalle Tepsin seuraamisesta. Itse olen tarpeeksi lyhyessäni elämässäni harrastanut kilpaurheilua myös SM-tasolla junioreissa ja tiedän, että joskus toisella onnistuu kaikki ja toisella menee kaikki pieleen. Se on elämää.Onks tä jotain sarkasmia millä yritetään sivuuttaa pahaa oloa? Muuten huolestun toveri sun terveydentilasta.
Joillekkin ei edes kannata puhua järkeä. Menetetty tapaus jo.Siis mitä :D Kannattaa ottaa vähän happea ja taukoa jääkiekosta, jos sulla menee päivät ja viikot pilalle Tepsin seuraamisesta. Itse olen tarpeeksi lyhyessäni elämässäni harrastanut kilpaurheilua myös SM-tasolla junioreissa ja tiedän, että joskus toisella onnistuu kaikki ja toisella menee kaikki pieleen. Se on elämää.
Eikös tää ollut se legendaariseen "Anteeksi"-twiittiin johtanut matsi.Tälläiset numerot (7-1) muistan ajalta, kun eräs Mikko Rantanen pelasi vielä Tepsissä. Vieraspeli Lappeenrannassa, jos oikein muistan. Sen jälkeen ei muistikuvia tälläisistä nöyryytyksistä.
Siis mitä :D Kannattaa ottaa vähän happea ja taukoa jääkiekosta, jos sulla menee päivät ja viikot pilalle Tepsin seuraamisesta. Itse olen tarpeeksi lyhyessäni elämässäni harrastanut kilpaurheilua myös SM-tasolla junioreissa ja tiedän, että joskus toisella onnistuu kaikki ja toisella menee kaikki pieleen. Se on elämää.
Eli yks synkkä ilta Kuopiossa kertoo millainen ammattilainen olet. Sanotko samat Kucheroville, Hedmanille, Pointille ja Stamkosille, kun hävisivät kotona Panttereille 9-2 viikko takaperin? Kyllä tässä on Kalpalla onnistunut kaikki ja Tepsillä epäonnistunut.Niin, nyt puhutaan ammattilais-sarjasta jossa kentällä on ammattilaisjoukkueet ja joiden odotetaan pelaavan ammattilaisten tasolla. Tepsiltä tänään ei ole yksikään pelaaja pelannut edes harrastelijasarjan tasolla vaan aivan päin sitä itseään.
Ei ole kyse siitä että toisella onnistuu kaikki ja toisella ei. Kyse on siitä että toinen on tullut pelaamaan peliä sillä valmiudella millä näitä tulee pelata. Toinen on lähtenyt Kuopioon luokkaretkelle ja toivoen että ehditään hakemaan parit kalakukot ja muikkulautaset torilta kotimatkalla.
Tepsillä ei ole asiat menneet pieleen. Asioiden pieleenmeno tarkoittaisi sitä että jotain yritetään josta epäonnistuminen johtuu.