Kaukalonreuna
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Onko käyty testaamassa Kuopion kyykkyräkit?Mä sanoisin että nyt pelataan sillälailla kun joku pelaa jos on ottanut kakkoseen koko viimeyön. On meinaa ehkä kauden paskinta liikettä tänään tarjolla.
Onko käyty testaamassa Kuopion kyykkyräkit?Mä sanoisin että nyt pelataan sillälailla kun joku pelaa jos on ottanut kakkoseen koko viimeyön. On meinaa ehkä kauden paskinta liikettä tänään tarjolla.
Oliko Teissala?Kuka vittu oli tuo kaveri ketä lähti vaihtamaan?
Voittais vaan. Loppuis tämäkin kärsimys jo runkosarjaan. Sääleistä tulee joka tapauksessa parissa pelissä noutaja.KooKoo onneksi myös pari maalia tappiolla
No juu ei ja olisi ehkä ollut otettavissa...Ei tuosta nyt kaikkea voi Marjalalle syytää. Kiekko oman päädyn kulmassa, niin miksi lähdet selkä suorana peliin katsomatta vaihtamaan?
Onko käyty testaamassa Kuopion kyykkyräkit?
Joo, veskaristahan tää on kiinni. Pelaisivat kuudella.Vaikka harhasyöttöjä tulee ei Anttila kyllä vakuuta.
Valmennus epäonnistunut. Yksi valmennuksen tärkeimmistä tehtävistä on saada joukkue ladattua peliin, pelaajillakin on vastuunsa mutta ei turhaan koutsit ota omaan piikkiin näitä ottelujen alkuja. Kaikki muut siis paitsi Miettinen.Mikä mahtaa olla kun joukkue tulee näin huonosti alkuun jo ties monettako kertaa. Miksi tuota ei saada muutettua ?
No sen verran ailahtelevaa että voi niihin vaikka osua hyvätkin pelitVoittais vaan. Loppuis tämäkin kärsimys jo runkosarjaan. Sääleistä tulee joka tapauksessa parissa pelissä noutaja.
No jos ei ole paikka minne syöttää, älä syötä. Pistä vaikka laitaan kii, jos ei mielikuvitus muuhun riitä. Esim. että nostat itse kiekollisena.Ei tuosta nyt kaikkea voi Marjalalle syytää. Kiekko oman päädyn kulmassa, niin miksi lähdet selkä suorana peliin katsomatta vaihtamaan?
Se nyt vaan on fakta että jos vastustaja on paineistamassa niin ei sillon puoli ketjua lähde vaihtoon.No jos ei ole paikka minne syöttää, älä syötä. Pistä vaikka laitaan kii, jos ei mielikuvitus muuhun riitä. Esim. että nostat itse kiekollisena.