Kyllä tätä mieluummin katsoo kuin Ahokkaan lätkää. Kuulemma.
Älä yritä, sulla ole hajuakaan mitä tuolla joukkueen sisällä lupaillaan ja kenen kanssa neuvotellaan.Vituttaa varmaan Miettistäkin, kun sopimusta sorvattaessa luvattiin TPS:n johdon taholta ummet ja lammet, mutta tosiasiassa joutuu valmentamaan sellaista joukkuetta, joka ei alkuunkaan pysty pelaamaan sellaista peliä, mitä valmentaja haluaisi joukkueensa pelaavan.
Vituttaa varmaan Miettistäkin, kun sopimusta sorvattaessa luvattiin TPS:n johdon taholta ummet ja lammet, mutta tosiasiassa joutuu valmentamaan sellaista joukkuetta, joka ei alkuunkaan pysty pelaamaan sellaista peliä, mitä valmentaja haluaisi joukkueensa pelaavan.
Anytime 100/100.
Vaikka nyt nähdäänkin ripulia, niin Ahokkaan lätkä viime kaudella oli sellaista paskaa että ennemminkin siivoan vessaa kuin palaan katsomaan viime kauden pelejä.
50 vuotta lähestyy ensimmäisestä Tepsin matsista, en mä oo jättämässä Seuraa vaan pysyn Mustavalkoisissa. Pahempiakin aikoja nähty..eteenpäin ja ylöspäin.Onneksi sentään Liigasta vielä löytyy joukkueita, joiden pelejä voi mielellään katsoa puhumattakaan Ruotsin ja Sveitsin liigojen otteluista. Kannattaa katsoa näitä, niin tietää, mihin nyky jääkiekko on kehittymässä. Turussa sellaista ei valitettavasti livenä näe.
Muistaakseni viime keväänäkin oltiin suht aikaisin kesälomillaAhokkaan lätkällä päästiin finaaleihin. Tommin lätkällä koittaa aikainen kesäloma.
Muistaakseni viime keväänäkin oltiin suht aikaisin kesälomilla
Batisland > Nurmi.Kävin sen jälkeen vielä kentällä
Ahokkaan lätkällä päästiin finaaleihin. Tommin lätkällä koittaa aikainen kesäloma.
Ittee vitutti ennen peliä jo varmuuden vuoks valmiiks niin tää on ollu ihan iisiä seurailla ton orkesterin toimintaa tänäänItse asiassa viime aikoina ollaan menty ihan sekapelikirjalla. Vuoden lopulla ja tammikuun alun peleissä oli merkkejä Miettismäisestä kääntöpelistä ja nimenomaan avauspeliä saatiin kehitettyä paljon lähemmäs vaadittua. Nyt puolestaan 5-10 peliä ollaan menty aika varovaisesti ja samaan aikaan todella sekavasti(Jukureita vastaan oltiin aktiivisia, mutta siinä pelissä näkyi Jukureiden poissaolot.
Jännä nähdä, mikäli kausi päättyy pelättyyn farssiin, saadaanko sieltä taas median silmin meheviä ulostuloja seuran sisältä. Ollaanko taas tallomassa valmentajan varpaille? Eräs vasikkana tunnettu ja tikaria selkään takova maalivahtivalmentaja tulee mieleen.
No se siitä ja kolmanteen erään toivottavasti kääntämään tämä peli. Juokaa toverit viinaa, minä kipaisen nopean limpparin ja sitten jatketaan.. Elämä ja vitutus on parasta selvinpäin vai miten se meni? :D.
Minä pystyn lyömään vielä pitemmän TPS kannatuksen.50 vuotta lähestyy ensimmäisestä Tepsin matsista, en mä oo jättämässä Seuraa vaan pysyn Mustavalkoisissa. Pahempiakin aikoja nähty..eteenpäin ja ylöspäin.
Mukavia hetkiä sulle muiden seurojen parissa. Ehkä tuot vielä asiantuntemusta tännekin palstalle jos aikaa jää.
Mieletön kiri käynnissä kun Nurmi ja Teissala napanneet yhteensä 14min kahteen erään. Kyllä nämä tsempparit Jasu ja Talvitie vielä kääntää ottelun.
Ahokkaan lätkällä päästiin finaaleihin. Tommin lätkällä koittaa aikainen kesäloma.
Koska olet viimeksi kannattanut?Minä pystyn lyömään vielä pitemmän TPS kannatuksen.
Ahokas veti viime kaudella vessanpöntöstä alas sitä edeltävät finaalikaudet ja tappoi kaiken sen kiiman, jonka piti päättyä finaaleihin. Niin unettavaa paskaa en ole nähnyt elämäni aikana. Tällä kaudella ei ole ehkä järkeä, viime kaudella ei ollut mitään. Suunta Josella ole vain alaspäin.
100v juhlakausi päättyi sääleissä Ässiä vastaan ja tuon kauden aikana tuli selväksi että Ahokkaan eväät meidän ratissa on syöty. Pelitapansa vuoksi täältä myös lähti eräs junnu.
Ja aivan sama vaikka ei olisi lähtenyt kukaan. Ahokkaan edellisen kauden lätkä oli tuhatkertaisesti unettavampaa paskaa kuin Toman esitykset meidän ruorissa.