Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 011 405
  • 22 362

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Vähän on sellaista playoff meininkiä. Kovia taklauksia jotka ajetaan loppuun joka kerta, mutta fokus pysyy pelissä.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Viiden miehen träppi vastassa. Välitön vastahyökkäys ja mankeli omiin.

Askelmerkit on sellaiset, että hävitään oddseihin tämä peli jos tohon muuriin pusketaa näillä viivelähdöillä.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Hiukan meni taas sekavaksi lopussa. Terävyyttä ratkaisuihin. Lisäksi tohon vaihtorytmiin pitäisi saada joku järki, ei tosta oikeen saa fiilistä, että venaillaan sekunti tolkulla et ukot vaihtuu ja sitten ajetaan viisikkona päin träppiä
 
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Ei huikaise tämä lätkä. Liigaa melkein tylsimmillään. Hitaita lähtöjä ja tukkoinen träppi. Talvitie olisi jomman kumman kahdesta ensimmäisestä voinut upottaa. Lindberg ekan erän suurin plussa
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Kyllä mä oon ihan tyytyväinen näkemääni erään. Fille otti nyt niitä koppeja joita voittavan veskan pitää ottaa, siitä peukkua, kun on tullut annettua kritiikkiä.
Josko tänään saatais ratkottua peli erikoistilanteissa meidän hyväksi?
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä mä oon ihan tyytyväinen näkemääni erään. Fille otti nyt niitä koppeja joita voittavan veskan pitää ottaa, siitä peukkua, kun on tullut annettua kritiikkiä.
Josko tänään saatais ratkottua peli erikoistilanteissa meidän hyväksi?
Toivotaan Fillen saavan itseluottamusta takaisin näiden koppien myötä. Veikkaan että se on suurin ongelma lasisuuden lisäksi.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Toi KooKoon ykkönen tuo kyllä kiekon terävästi alueelle ja pystyy lähes aina luomaan tilaa laukaukselle. Liukas kaveri varsinkin tää kultakypärä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tuohon pitkäkiekkosääntöön olis kyllä mukava saada jotain muutoksia. Äsken hyvä esimerkki, toinen pakki hidastaa Väisäsen luistelua ja toinen pakki tulee takamatkalta vauhdilla ohi ja siitä pitkä. Samoin pakkien hidastukset on joskus myös hyvin koomisia.. esimerkkinä Rafkinin pitkät vedot.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Viime kaudella palsta oli enenevästi sitä mieltä, että Ilomäen sopparia ei kannata jatkaa, vaan parempaa on haettava ja todennäköisesti saadaan.

No mottipäisillä tuli Palmu, Nurmi ja Fröberg. Näistä Fröberg ehkä suorin vaihturi. Olen edelleen sitä mieltä, olisi parempi ollut pitää kun tiedetään mitä saatiin, aito sentteri ja osaa pelata jääkiekkoa. Pakittamalla pinnat oli mitä niinjanäin. Nyt jos meillä olisi Arttu toisessa ylivoimassa, voisi sarjasijoituskin näyttää toiselta.

Nää on näitä.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Ei me mun silmiin mitenkään heikosti pelata, KooKoo pelaa tällä hetkellä hemmetin hyvin. Kääntävät nopeasti ylös. Lindberg ottanu muutaman erinomaisen kopin.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tepsi ei saa mitään aikaiseksi nyt toisessa erässä. Pelkäävät pitää kiekkoa ja siitä luovutaan välittömästi. Kaksi laukausta koko erän aikana joista yksi mennyt maalia kohti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös