Hae lekurilta resepti jos seisokissa on ongelmia.Mulla seisoo pitkästä aikaa.. Olipahan kolmas erä.
Naapurin ketjussa huvitti hiukan tuomareista itkeminen ja erityisesti "Mertarannan TPS-kiima."
Hae lekurilta resepti jos seisokissa on ongelmia.Mulla seisoo pitkästä aikaa.. Olipahan kolmas erä.
Voin vaan kuvitella kun GT kädessä kengän kärjet pilkottaa oven raosta ja möngerrät ”kutsu mua Jukka Koivuks”.Ihanaa! Nyt iso GT! Muija haluis muhinoida. Saa odottaa hetken. Dirlandaa!
Ai saatana, Tonicit sieraimista :DVoin vaan kuvitella kun GT kädessä kengän kärjet pilkottaa oven raosta ja möngerrät ”kutsu mua Jukka Koivuks”.
Onneksi Ginit sentään pysy sisällä :)Ai saatana, Tonicit sieraimista :D
Lopetin katselun tokaan erään ja voi pojat on ihanaa olla väärässä! Cama, sieltä oli kaivettu peliin vähän munaa ja laitettu nuotta kireäksi!!Kolmas erä kaiken muuttaa voi.
Ei sanonut käytännössä mitään. Käytti toki termiä ”saatiin jäähyjä” eikä niitä siis otettu.Odotan Jokisen piipitystä pressissä
Ei sanonut käytännössä mitään. Käytti toki termiä ”saatiin jäähyjä” eikä niitä siis otettu.
Muutenkin nämä Liigan pressit ainakin Turussa on niin syvältä hanurin palkeista, että ainoa syy mikä tulee mieleen perusteltaessa niiden pitämistä on se, että ne on pakko pitää. En tiedä onko siellä nykyään yhtään toimittajaa paikalla ja miksi olisikaan, kun sisällöstä on puolet ilmaa ja loput aina mielenkiintoista kiekkojargonia, joka ei tarjoa kenellekään mitään. Ei edes sellaisille, jotka eivät peliä katsoneet.
”Onnittelut voitosta, vastustaja oli tänään nälkäisempi, otettiin/saatiin liikaa jäähyjä, paikoista tulee laittaa sisään, oma peli kuntoon ja ensi viikolla jatketaan.”
Terveisin Liigakoutsit (pl. RD)
Näin se on. Tämä oli itse asiassa vastaus jota odotin, en vaan tohtinut suolata eilisen pressin emäntää. Jos juontaja ei haasta koutseja mitenkään, niin miksi lopputulos olisi jotain muuta kuin nähdyn kaltainen?Kannattaa katsoa miten nuo tilaisuudet esim. Porissa pidetään. Kun juontaja hoitaa hommansa kunnolla niin valmentajistakin saa irti kaikenlaista.
Haapanen lienee sivussa vielä ensi viikon ja sit on lähellä #77 paluu pitkästä aikaa askiin.Mikäköhän on Haapasen ja Intosen paluuaikataulu kun ovat kuitenkin jo treenanneet?
Tähän itsekin haluan uskoa.Onko aika kevyt jalka nyt TPS:llä? Parjattu fysiikkatreeni osumassa kohdilleen?
Ihan samaa pohtisin eilen peliä katsellessa. Jos nyt alkaisi jonkinnäköinen loppukiri runkosarjaan?Onko aika kevyt jalka nyt TPS:llä? Parjattu fysiikkatreeni osumassa kohdilleen?
Onko aika kevyt jalka nyt TPS:llä? Parjattu fysiikkatreeni osumassa kohdilleen?
Jep. Eikö tämä ole jokakeväinen tappioiden jälkeinen teema, kun muiden peli kehittyy ja me ollaan poljettu pari kvartsia paikallaan.Joo. Seuraavan tappion tullessa täällä ihmetellään miten kenelläkään ei jalka liiku ja pelaajat näyttää ku tarpois suossa.
Koko treenijumi on kyllä käsitteenäkin jo niin uskomaton tornihuhu, että ei mitään rajaa. Tässä on kamppailtu puolet kaudesta paikasta sääleihin ihan satasella, niin nyt 10 peliä ennen runkosarjan päätöstä joku ymmärsi himmata?
Lyhyellä matikalla helpompi ajatella, että riittää ihan vaan kun voitetaan kauden vika peli, niin ollaan mitaleilla.Lähetään nyt vähän laukalle, joku reippaampi vois laskea että mihin se historiallisesti riittäis jos kairattais 12 voiton putki tähän loppuun?
Ilmeisesti Liigan nykyisillä nettisivuilla ei enää ole sarjataulukkolaskuria, vai enkö vaan löydä?Lähetään nyt vähän laukalle, joku reippaampi vois laskea että mihin se historiallisesti riittäis jos kairattais 12 voiton putki tähän loppuun?