Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 993 929
  • 22 362

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Huono on asento, mutta johtuu siitä, että kimpussa on jo yksi Jukuri-pelaaja. Kolmantena päähän huonossa asennossa olevaa Lindsteeniä, tahallista ei varmasti, mutta kyllä itse ulos laittaisin ja sen pari peliä myös mitkä Rafkinille, tosin Rafkin ja Larsen omasta puolesta saisivat molemmat huilata sen 4 peliä.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Huono on asento, mutta johtuu siitä, että kimpussa on jo yksi Jukuri-pelaaja. Kolmantena päähän huonossa asennossa olevaa Lindsteeniä, tahallista ei varmasti, mutta kyllä itse ulos laittaisin ja sen pari peliä myös mitkä Rafkinille, tosin Rafkin ja Larsen omasta puolesta saisivat molemmat huilata sen 4 peliä.
Eikö ollut vielä syöttämässä ja katsoi toiseen suuntaankin vielä
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Suuri ja mahtava aivan sillassa ja Ollikin sen näköinen että meinasi itku tulla
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Hyvä erä kokonaisuutena ja näyttäisi jopa Palmulla olevan pelihaluja. Ylivoimassa mä en vaan saatana ymmärrä sitä jokaisen kosketuksen oheista pikkukikkaa.. Kiekkoa nopeammin liikkeelle ilman niitä jatkuvia veivejä. Kuskin paikalla ollaan ja jännä nähdä, kestääkö se kuuluisa jänne tänään 60min.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös