Sister luck
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Ei mitään järkeä tuossa touhussa. Liikaa kierroksia jätkällä.Mitäs sit Rafkinille arvotaan? Vitun idotismia tiputtaa hanskat kun kaveri ei pudota. Idioottitaklaus sitä ennen.
Ei mitään järkeä tuossa touhussa. Liikaa kierroksia jätkällä.Mitäs sit Rafkinille arvotaan? Vitun idotismia tiputtaa hanskat kun kaveri ei pudota. Idioottitaklaus sitä ennen.
Päähän tulee mutta toki kaverilla pää ihan alhaalla
Keritään vielä ensimmäiseenkin.Toinen ja kolmas erä?
Uusinnasta nähtynä aivan idioottitaklaus. Ei tarvetta, suoraan päähän ja vielä kuolleesta kulmasta.
Sentteri kyllä. Peliasento kieltämättä alhaalla mutta kyllähän tuossa kyynärpäällä ojennettiin hienosti päähän.Peliasento kyllä järjetön HPK-pakilla. Silti ei mitään tarvetta ja järkeä tuossa taklata.
Puskista ja kyynäri päähän niin menee janalla kyllä lähemmäs idioottimaisuutta 2-0 tilanteessa kuin huolimattomuutta. Samalle jätkälle sattuu kyllä huolimattomuutta myös enemmän kuin kenellekään eli ei siinäHuolimaton taklaus Rafkinilta
Joo, väisti toista pelaajaa ja sitten kaveri kerkes sen verran ehkä vielä varautua osumaan, että sitten se tuli suoraan päähän. Tai näin mä tän suht mustavalkosten lasien läpi näin.Huolimaton taklaus Rafkinilta. Kyllä mä silti olen sitä mieltä että tuohon kohtaa vastustajan uniset veljet pitääkin pysäyttää. Rafkinilla ajoitukset vaan tuppaa olemaan useasti pielessä.
No kyllä tässä on tukevasti perseilty ihan koko kausi.Tällainen pelleily voi maksaa playoff-paikan.
Tällainen pelleily voi maksaa playoff-paikan.
Näin kustaan oman jengin muroihin oikein urakalla.Tällainen pelleily voi maksaa playoff-paikan.