Onko ihan varma jottei ole yhtään Miettisen vika jotta johtavilla pelaajilla pelaajilla on pää perseessä? Siis en väitä näin olevan, mutta olisiko pienintäkään mahdollisuutta jotta Miettinen olisi vastuussa tästä edes pieniltä osin.
Sanonut jo aikaisemminkin ja sanon uudelleen: Miettinen on kyllä pinnoitettu melkoisella Teflonilla.
Siis, jos pelaajat on kentällä saamattomia paskoja, niin syytetään valmentajaa? Mä syytän niitä pelaajia, jotka on paskoja kentällä. Eilen kärki oli vaadittuun suoritustasoon paska.
Isommalla mottipäisellä se Nurmi vetää, mitä Ruben hakee. Ja mitä joku 0+1 2024 taululla? Kai sillä nyt sit pitää odottaa kärkijätkän otteita, eikä sääliä ja syytellä penkkiä ja johtoa. Ei siitä kauaa ole, kun Makke päästeli hesulissa ihan kurkona ja puvuissa pälyili samat naamat.
That said Makke on toooodella pitkään ollut mun lempipelaaja.
Edit: Ja Miettiseen, hänen pelitavassaan on minusta ilmiselviä heikkouksia, enkä ole varma tulemmeko menestymään nykyisellä budjetilla ja hänen luomalla pelitavalla. Muuttaisin pelitavassa paljon. Silti, jos edes viiskolme yyvellä ei lähde yhtään onetimeria, syötöt menee pisin vittua ja kudit virityksellä pleksiin ja logoon, niin en mä vaan pysty siitä pelkkää valmennusta syyttämään.