Ai että Teissala. Pitänyt aina vähä ylimielisenä, mutta näyttää sillä munatkin olevan kun hstaa Mörköäkin ihan tosissaan.
Olen kyllä aika varma että Dudas tuon syötti. Tilastoissa virhe siis minusta.Perkele meni ihan ohi tuon sirkuksen takia että Pepe jr. teki maalin ja big dick Terry syötti.
Kuulemma eliitin lapset opettelevat lukemaan Lars Levin muistelmia jurtassa poroerotteluiden aikana siinä kymmenen vanhana.Onks tuolla päin suomea edes lukioita, saati yliopistoja. Siellä katsomossa porukka vetää ylä-aste mopoparkki tason sivistyksellä…
Ainakin tuossa viime IFK-ottelussa tuntui, että molemmilla pomppii kiekko. Luulen ettei jää ainakaan mitään Liigan eliittiä ole Turussa.Jostain syystä TPS pelaa pääsääntöisesti lähes aina vieraspeleissä huomattavasti parempaa kiekollista peliä kuin kotona.
Voiko tämä johtua Gatorade Centerin huonosta jäästä?
Samaa mieltä, Dudakselle ja Fröbergille kuuluisi tosta syöttöpisteet.Olen kyllä aika varma että Dudas tuon syötti. Tilastoissa virhe siis minusta.
Haluatko kertoa miten ne oppii panemaan?Kuulemma eliitin lapset opettelevat lukemaan Lars Levin muistelmia jurtassa poroerotteluiden aikana siinä kymmenen vanhana.
Todennäköisesti. Ihan selkeästi huomaa että jää on huono ja kiekko pomppii Turussa, kaikille tietty sama mutta kun on valmiiks jo huolimaton niin on kyllä tepsille huono homma.Jostain syystä TPS pelaa pääsääntöisesti lähes aina vieraspeleissä huomattavasti parempaa kiekollista peliä kuin kotona.
Voiko tämä johtua Gatorade Centerin huonosta jäästä?
Todella hieno erä. Keskialueelta taidettiin kääntää yli kymmenen hyökkäystä. Pelataan nyt perkele useamminkin tällaista peliä niin kyllä tänä keväänäkin useampi peli pelataan.
Ja varmaan aika herkästi tulee Tepsille nyt jäähyjäVeikkaan, että tulee pahuksen vaikea erä.
Kärpät varmasti käy kopissa läpi omat virheensä ja tulee päälle kuin yleinen syyttäjä.
Jep, vaikka pitäisi mennä täysin päinvastoin. Kärpät välttyivät kahdelta jäähyltä tuossa tilanteessa, joista toki toinen olisi kuitattu SR:n aikana syntyneellä maalilla.Ja varmaan aika herkästi tulee Tepsille nyt jäähyjä