Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 002 686
  • 22 362

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ai että Teissala. Pitänyt aina vähä ylimielisenä, mutta näyttää sillä munatkin olevan kun hstaa Mörköäkin ihan tosissaan.

Nyt meillä on taas Peter Schaeferin ja Kent McDonellin bootseissa pelaaja. Aika monta vuotta tässä meni. Kentsu oli kuningas siinä maalinedustalla ja vähän saattoi vasurikin heilua. Ja kapteeni. Kiitos Kentsu.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Ensinäkin ihan huumoriosastoa Oululaisilta odottaa jäähyä tuosta tilanteesta, joka pohjautuu Bunnamanin huolimattomuuteen ja samalla epäonneen. Toisekseen ihan huumoriosastoa lähteä kahdella miehellä Wernblomia tukistamaan ja lopettaa pelaaminen. Karhunenkin maalilla mielestäni kävi kuumana nimenomaan näille kahdelle veijarille.

Itse pelistä Cassu Jurgens on piristynyt huomattavasti ja toivottavasti tämä vire pitää. Mikäli sieltä markkinoilta vielä pakki saadaan, niin toivottavasti on varma kiekonkäsittelijä.. Mulla on nyt mitta täynnä tuota Rubenia ylivoimassa. Muuten en ole läheskään kaikessa kritiikissä samaa mieltä, mutta ylivoimassa olen.. Se ei ole Rubenin juttu.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Todella hieno erä. Keskialueelta taidettiin kääntää yli kymmenen hyökkäystä. Pelataan nyt perkele useamminkin tällaista peliä niin kyllä tänä keväänäkin useampi peli pelataan.
 

rs2681

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oululaiset menee ihan huumorin puolelle. Ensin pidetään Ritchietä ja hänen temppuaan äijämäisenä ja tälläistä pitäisi nähdä lisää, mutta sitten mennään tuonne katsomoon itkemään täysin puhtaasta taklauksesta. Itse kyllä häpeäisin. Taas oli muuten jopa kaksi Kärppien pelaajaa valmiina telomaan, pelkäsivät varmaan pelikieltoa niin eivät alkaneet latomaan NISKAAN.

Perkele tuli myös tuo maali sopivaan paikkaan. Karhusen reaktio kertoo kaiken:D

Hanaa Tepsi!
 

rs2681

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jostain syystä TPS pelaa pääsääntöisesti lähes aina vieraspeleissä huomattavasti parempaa kiekollista peliä kuin kotona.

Voiko tämä johtua Gatorade Centerin huonosta jäästä?
Ainakin tuossa viime IFK-ottelussa tuntui, että molemmilla pomppii kiekko. Luulen ettei jää ainakaan mitään Liigan eliittiä ole Turussa.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Olen kyllä aika varma että Dudas tuon syötti. Tilastoissa virhe siis minusta.
Samaa mieltä, Dudakselle ja Fröbergille kuuluisi tosta syöttöpisteet.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tämä ei ole hyvän maun mukaista kirjoittamista. Pelikielto annettu.
Kuulemma eliitin lapset opettelevat lukemaan Lars Levin muistelmia jurtassa poroerotteluiden aikana siinä kymmenen vanhana.
Haluatko kertoa miten ne oppii panemaan?
 

Pensasmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jostain syystä TPS pelaa pääsääntöisesti lähes aina vieraspeleissä huomattavasti parempaa kiekollista peliä kuin kotona.

Voiko tämä johtua Gatorade Centerin huonosta jäästä?
Todennäköisesti. Ihan selkeästi huomaa että jää on huono ja kiekko pomppii Turussa, kaikille tietty sama mutta kun on valmiiks jo huolimaton niin on kyllä tepsille huono homma.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todella hieno erä. Keskialueelta taidettiin kääntää yli kymmenen hyökkäystä. Pelataan nyt perkele useamminkin tällaista peliä niin kyllä tänä keväänäkin useampi peli pelataan.

Olen pistänyt tämän viime peleissä merkille. Pakit katkoo hyvin hyökkäyksiä omalla sinisellä ja uskaltavat myös tätä yrittää koska hyökkääjät ovat lähempänä antamassa takapainetta. Kehitystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös