140km/h. Tuhnu mikä tuhnu.Rafkinin liike on sulavaa, mutta ei tolla laukauksella pitäis olla mitään asiaa ylivoimaa pelaamaan. Mutta minkäs teet kun ei parempaakaan taida löytyä.
Syötöt myös 18/18 100%. Kyllä minä pitäisin myös Rafkinin ylivoimalla. Ei tuo nyt siihen ainakaan kaatunut. Kyllä siellä on ihan toinen pakki, jolla on alkukaudesta ollut vaikeuksia vähän siinä sun tässä...140km/h. Tuhnu mikä tuhnu.
Eipä se auta vaikka lähtis kuinka kovaa, jos ne vedot kolisee suurimman osan ajasta plekseissä tai vastustajan polvisuojissa.140km/h. Tuhnu mikä tuhnu.
Tämähän pitäisi sitten olla Haapasen ja Fröbergin heiniä käyttää se Nurmelta viety tila pois. Mutta epäilen ainakin Haapasen kykyä siihen.Nurmelle ei kyllä HPK anna yhtään tilaa. Nyt pitää vaan jatkaa tätä painetta toiseen erään niin kyllä se tulos sieltä tulee
Eiköhän tuo mennyt maalia kohti.Eipä se auta vaikka lähtis kuinka kovaa, jos ne vedot kolisee suurimman osan ajasta plekseissä tai vastustajan polvisuojissa.
Nimenomaan. Nurmi menee tällä hetkellä aivan hukkaan tuossa. Taisi yksi vaihto olla tässä erässä kun Palmu&Nurmi olivat samaan aikaan kentällä ja mylly pyöri Kerhon päädyssä.Tämähän pitäisi sitten olla Haapasen ja Fröbergin heiniä käyttää se Nurmelta viety tila pois. Mutta epäilen ainakin Haapasen kykyä siihen.
Kaksi laukausta, yksi maalia kohti ja toinen ohi. Mutta en mä puhu yksittäisistä tilanteista tai otteluista. Kyllä Rafkinilla paikka on mun joukkueessa ja maaleja tulee varmasti tekemään, mutta mä vaan haluaisin nähdä YV:llä viivassa semmosen kunnon pelotteen, mallia Ilkka Heikkinen. Mut semmosta ei tän kauden joukkueesta löydy, tai edes lähelle sitä. Eli tää ei ole kritiikkiä niinkään Rafkinin suuntaan vaan urheilujohdon puolelle.Eiköhän tuo mennyt maalia kohti.
Valitettavan usein nämä kaksi eivät vaan oikein kohtaa, eli useammin se on joko tai...Olipa jotenkin puristava tunnelma. Pitäisi nyt rohkeammin ja tarkemmin pelata.
Valitettavan usein nämä kaksi eivät vaan oikein kohtaa, eli useammin se on joko tai...
No ampuu kai ku kerrankin ei osu ekaan jalkaanMinkä vitun takia toi Rafkin ampuu tonne maalille ilman maskia?