Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 012 189
  • 22 362

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Harmillisesti annettiin alussa jäähyillä vastustajalle kontrolli, mutta nyt näyttää hyvältä. Samanlaista painetta koko peli, niin kyllä tästä vielä maaleja tulee.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Rafkinin liike on sulavaa, mutta ei tolla laukauksella pitäis olla mitään asiaa ylivoimaa pelaamaan. Mutta minkäs teet kun ei parempaakaan taida löytyä.
140km/h. Tuhnu mikä tuhnu.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Nurmelle ei kyllä HPK anna yhtään tilaa. Nyt pitää vaan jatkaa tätä painetta toiseen erään niin kyllä se tulos sieltä tulee
Tämähän pitäisi sitten olla Haapasen ja Fröbergin heiniä käyttää se Nurmelta viety tila pois. Mutta epäilen ainakin Haapasen kykyä siihen.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eipä se auta vaikka lähtis kuinka kovaa, jos ne vedot kolisee suurimman osan ajasta plekseissä tai vastustajan polvisuojissa.
Eiköhän tuo mennyt maalia kohti.
 

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Tämähän pitäisi sitten olla Haapasen ja Fröbergin heiniä käyttää se Nurmelta viety tila pois. Mutta epäilen ainakin Haapasen kykyä siihen.
Nimenomaan. Nurmi menee tällä hetkellä aivan hukkaan tuossa. Taisi yksi vaihto olla tässä erässä kun Palmu&Nurmi olivat samaan aikaan kentällä ja mylly pyöri Kerhon päädyssä.
 

Klapperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiköhän tuo mennyt maalia kohti.
Kaksi laukausta, yksi maalia kohti ja toinen ohi. Mutta en mä puhu yksittäisistä tilanteista tai otteluista. Kyllä Rafkinilla paikka on mun joukkueessa ja maaleja tulee varmasti tekemään, mutta mä vaan haluaisin nähdä YV:llä viivassa semmosen kunnon pelotteen, mallia Ilkka Heikkinen. Mut semmosta ei tän kauden joukkueesta löydy, tai edes lähelle sitä. Eli tää ei ole kritiikkiä niinkään Rafkinin suuntaan vaan urheilujohdon puolelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös