Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 013 730
  • 22 362

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaa, voikos sitä maaliksi toimita jos ei kiekko näy missään vaiheessa maalin puolella. Tai itseasiassa yhtään missään.

Jos voidaan varmasti sanoa missä se kiekko on ja se kohta maalivahdista käy kokonaan maalissa, voidaan maali hyväksyä. Esimerkkinä kiekko räpälyssä ja räpylä maalissa, vaikka ei itse kiekkoa nähdä.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Jos voidaan varmasti sanoa missä se kiekko on ja se kohta maalivahdista käy kokonaan maalissa, voidaan maali hyväksyä. Esimerkkinä kiekko räpälyssä ja räpylä maalissa, vaikka ei itse kiekkoa nähdä.
Mun mielestä just tämmönen tilanne tuomittiin viikko sitten Tepsin hyväksi, jossa kiekko oli räpylässä ja räpylä maalissa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mun mielestä just tämmönen tilanne tuomittiin viikko sitten Tepsin hyväksi, jossa kiekko oli räpylässä ja räpylä maalissa.

Sitten mennyt mielestäni väärin. Toki näissä olisi kiva, jos kerrottaisiin muutakin kuin ei maalia, maali. Eikö nähty kiekkoa maalissa, vai eikö kiekko käynyt maalissa vai estikö Hemming maalivahtia.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Mitä helvettiä?
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
No ei osu päähän.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Äijät tutkii päähän kohdistunutta taklausta ja saa siitä polvitaklauksen. Ei jumalauta nää on pahemmin pihalla kuin Kallio, Urama ja Suoraniemi.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Päähän osumaa katotaan ja polvitaklaus?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös