Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 010 882
  • 22 362

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Jos ny iha rehellisiä ollaan niin ei ehkä kerinny maaliin ennen hanskaa, mutta kävi aika varmasti sisällä
Sitähän ei voi maaliksi tuomita jollei näe että kävi? Tämä pohdinta siis siksi että olen ihan samaa mieltä että näin taisi käydä. Kamerasta ei kyllä voi sanoa että kävi maalissa.

Tässä samalla nolataan koko tilannehuone ja videotarkistukset tällä saatanan kuvakulmalla jota tuomarit katsovat :DD
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Pääsin vasta nyt telkkarin ääreen. Lindberg ilmeisesti loukkaantunut? Onko muita tippunut?
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

12961

Jäsen
Ei vittu mitä paskaa. Päätin vielä tulla hallille. Ei mulla oikeastaan muuta…
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Joku uskalias voisi pikku hiljaa alkaa kyselemään Miettiseltä, onko hänellä minkäänlaista pelikirjaa? Jatkuva ketjujen rukkaaminen ei ole voittavan valmentajan pelikirjaa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joku uskalias voisi pikku hiljaa alkaa kyselemään Miettiseltä, onko hänellä minkäänlaista pelikirjaa? Jatkuva ketjujen rukkaaminen ei ole voittavan valmentajan pelikirjaa.

Jos sulla on ämpärillinen paskaa, ei siitä konvehtirasioita tehdä. Kyllä mä edelleen enemmän käännän katseita kohti Kallio, Suoraniemi, Urama. Ovat onnistuneet tuhlaamaan helvetisti rahaa johonkin johon ei kuuluisi. Joo, on loukkaantumisia mutta silti - Miettinen puheli rosterin kapeudesta jo Elokuussa.
 

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Tämä viikonloppu kun tästä vielä vedetään vituiksi niin ei inttiin lähtö vituta läheskään yhtä paljon kuin mitä ajatuksena vitutti vielä kauden alun voittoputken aikana.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Nyt ainakin Nurmi ja Teissala samassa ketjussa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös