Peliesitykset kaudella 2023–2024

• 1 071 947
  • 22 362

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
En tiedä teistä, mutta vaikka ollaan sarjataulukossa missä ollaan niin tämä peli on saatanan viihdyttävää ja tuolta joukkueesta löytyy sydäntä. Harmi, että rosteri on tuollainen, mutta Tomalle propsit pelitavasta.
Tänään on ollut kyllä varmaan kauden viihdyttävin peli. Onko tää nyt kummaltakaan kovin laadukasta peliä? No ei varsinaisesti, mutta tapahtumia, tunnetta ja maaleja sitä itse juuri jääkiekolta kaipaan.

Tänään on ollut kyllä varmaan kauden viihdyttävin peli. Onko tää nyt kummaltakaan kovin laadukasta peliä? No ei varsinaisesti, mutta tapahtumia, tunnetta ja maaleja sitä itse juuri jääkiekolta kaipaan.

Olisi melkoisen kiimainen voitto mikäli sellainen tästä kairattaisiin. Jäisi Nickin kolme kakkosta, ulosajo ja kämmäilty rankkari mukavasti naurattamaan.

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Veikkaan, että ilmaslipulla tänään olevat tulevat myös jatkossa. Lisäksi näitä laadukkaita pelejä on useampi nyt putkeen

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Jos hävitään, niin hävitään sitten niin, että katsomoon on näytetty, että kaikki annettiin kaukalossa mitä annettavana oli.

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
En tiedä teistä, mutta vaikka ollaan sarjataulukossa missä ollaan niin tämä peli on saatanan viihdyttävää ja tuolta joukkueesta löytyy sydäntä. Harmi, että rosteri on tuollainen, mutta Tomalle propsit pelitavasta.
Ei tässä ainakaan nukahtamaan pääse. Melkoista turaamista vaan tahtoo olla tuo meidän ylivoima ja voisikin tuomareiden kanssa tehdä toistaiseksi voimassa olevan diilin siitä, ettei meille annettaisi ylivoimia ollenkaan. Pelitavalle todellakin propsit ja johan tässä tovin on itse mennyt sillä asenteella, että peli kerrallaan ja tulee mitä tulee. Tänään olisi kuitenkin syytä voittaa, kun niitä pinnoja on tyrkytetty meille pelin alusta asti.

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Ei voisi paremmin kirjoittaa. Ihan täyttä paskaa pelillisesti varsinkin puolustamisesta ei tänään tietoakaan (ja se vitun ylivoima, ei helvetti...), mutta en muista kyllä hetkeen ihan näin viihdyttävää ottelua. Toivottavasti siellä Ohtamaan ja kumppanien harmitus vaan kasvaa tauolla ja kairataan vielä täysi pistepotti tästä illasta!

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joku fiksumpi voi korjata, mutta kun mietin tuota YV pelaamista niin mielestäni siinä on ongelmana se että peli tehdään liian ahtaaksi.

Eli kiekko liikkuu pakin, laidassa olevan hyökkääjän välillä ja painottoman puolen pelaajat ovat liian leveällä. Pakki ei pysty antamaan puolenvaihtoa, ja kun tarpeeksi junkataan tuota pakki-laituri -linjaa, paineistamalla saadaan tila pois. Sitten loppuu kädet ja vastahyökkäys on valmis.

Mun mielestä tuota pitäisi tiivistää ja kiekon pitäisi liikkua nopeammin. Helpottaisi kovasti myös jos on pakki joka saa toimitettua kiekkoa maalille (jolloin siis pakilla kiekon ollessa yksi hyökkääjä siirtyy maskimieheksi ja iskee karat sisään).

MIKSI VITUSSA SINÄ JOHANSSON HEITÄT RÖPÖTTÄVÄN LÄTTYSYÖTÖN METRIN PÄÄHÄN!?

Miksei voi antaa kunnon syöttöä vaan pakko saatana leikkiä. Tätä näkee todella paljon muutenkin.

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eetu Päkkilä, Amorimin povari
Tehkää nyt JUMALAUTA tolle ylivoimalle jotain!!!!!!!!!!!!!

Mikä vitun järki on pelata kahdella viivamiehellä Kärppien superpassiivista av:ta vastaan, ja miksi vitussa viivapelaajat seisoskelee viivalle eikä tule lähemmäs maalia?

Ja miksi vitussa tulikuumaa Teissalaa ei laiteta Nurmen kanssa samaan ylivoimaan, vaan samanaikaisesti jonkun vitun Jasun kanssa.

Hirttää kiinni ihan vitusti pahasti. Amatöörejä kaikki penkin takana, perkele!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy