Pelotti ihan saatanasti. Olin varma, että Lauridsen imuroi sen vielä sisään kun teki kieppiä maalin ympäri :DPelottiko ketään muuta vanhasta muistista nuo jätöt omissa siirretyn rangaistuksen aikana? :D
Melkoiseen beast-modeen Nurmi kyllä päässyt, vielä kun Palmu heräisi.Toinen erä vielä ensimmäistäkin parempi, tällä hetkellä todella tyytyväinen olen kyllä siihen mitä kaukalossa tapahtuu. Erinomaista peliä.
Nurmi aivan omassa luokassaan jälleen kerran, ihan saatanan hyvä.
Tätä itsekin tässä perkele toivoo (tietenkin) että josko se sitten kuitenkin nyt lähtisi kulkemaan... noh ensin tämä peli loppuun ja sitten KalPa-pelit edessä. Ne kertovat vielä enemmän missä oikeasti mennään.Eilinen ja tämän päivän peli. Mitä helvettiä TPS? Onko vastustajat niin paskoja vai onko pelaajat saanu vihdoin 3kk ryyppyputken katki?
Syötöt napsuu lapaan, pelaajat melkein tietävät missä toinen menee, maaleja saadaan aikaiseksi, äijät taklaa ja peli-ilme muutoinkin todella hyvä.
Liian aikaista? Vai joko ne palikat alkaa loksahtelemaan, mitä joskus pimeänä syysiltana ounastelin.
Ps. Kalto vittuun.
Joo nyt ollaan valmentajan pelikirjan suhteen oikealla sivulla. Paineesta omissa ollaan toistaiseksi selvitty hyvin ja kaksinkamppailut siellä voitettu. Tämän seurauksena myös puolustajien avauspeli on tänään ollut vaaditulla tasolla.Toinen erä vielä ensimmäistäkin parempi, tällä hetkellä todella tyytyväinen olen kyllä siihen mitä kaukalossa tapahtuu. Erinomaista peliä.
Nurmi aivan omassa luokassaan jälleen kerran, ihan saatanan hyvä.
Wernblomin sopparin optio ensi kaudesta toivottavasti jo käytetty. Todella hyvää tekemistä. Vieläkun Suomi tai Marjala saisi se passin yv:llä oikeille askelmerkeille, että kuti lähtee ykköselläMinäkin näen Wernblomissa enemmän hyvää kuin mitä esimerkiksi tilastot näyttävät. Pelisilmä on riittävä, samoin liike. Laukauksessa on enemmän potentiaalia kuin mitä ollaan tähän mennessä nähty, kamppailuissakin löytyy sitä vääntövoimaa ja oveluutta.