Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 991 354
  • 22 362

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Erittäin tärkeää Dudaksen itsensä ja Tepsin kannalta tuo maali. Apinat helvettiin ennen kuin lisääntyvät. Hienoa.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Kyllä mä lapsenomaisesti uskon, että uusi pelitapa tuo väkeä kotihalliin. Vaatii toki myös sen, että pysytään kauden edetessä tuloksellisesti kelkassa mukana. Aktiivista peliä, jossa pyritään pysymään kiekossa koko ajan ja pitkä kiekko on ihan vihoviimeinen vaihtoehto.. Huumorilla voisi heittää viimeisiin kahteen kauteen peilaten, että mitäs vittua se semmoinen lätkä on? ;)
 

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Kyllä mä lapsenomaisesti uskon, että uusi pelitapa tuo väkeä kotihalliin. Vaatii toki myös sen, että pysytään kauden edetessä tuloksellisesti kelkassa mukana. Aktiivista peliä, jossa pyritään pysymään kiekossa koko ajan ja pitkä kiekko on ihan vihoviimeinen vaihtoehto.. Huumorilla voisi heittää viimeisiin kahteen kauteen peilaten, että mitäs vittua se semmoinen lätkä on? ;)
Itse ainakin jaksaa Raumalta lähteä lauantaina Gatoradelle juurikin siksi että peliä on kiva katsoa. Kahden viime kauden aikana en Gatoradella käynyt.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Dudas yvllä alimpana vääntämässä kiekkoa oman maalin takana yhdellä kädellä samaan aikaan toisella kädellä suojaten..Ja Marjala niittaa sen jälkeen komealla kudilla kiekon reppuun..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös