Expendable
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Tampa Bay Lightning
Jumalauta mikä niitti Lauridsenilta ensin ja sitte Hemmingin maali!
Tuollaista peliä olen juurikin Lauridsenilta kaivannut.TÄMÄ MAALI OLI LAURIDSENIN OLLIN MAALI.
Sano näille meidän ammattiurheilijoille että kevään pelit saadaan vaan jos kiinnostaa muitakin vastaan.Anteeksi vieraaseen pöytään huutelu, mutta aidosti toivon teiltä vahvaa nousua ja kevätkautta jonka jälkeen IFK-TPS sarjaa poffeissa. Näissä matseissa on ihan eri lataukset ja tunnetilat kuin missään muissa. Iso kiitos kun olet Palloseura!
TÄMÄ MAALI OLI LAURIDSENIN OLLIN MAALI.
Maalin jälkeen kyllä paljon hyviä ratkaisuja. Tuuletuksen perusteella myös jotain henkisiä lukkoja taisi aueta.Kehutaan nyt välillä. Talvitie otti roolia. Pelasi helvetin hyvän erän.
Nyt taas Nurmikin näytti ihan eri pelaajalta, mutta kyllä pitäisi muitakin vastaan pelata samalla intensiteetillä.Sano näille meidän ammattiurheilijoille että kevään pelit saadaan vaan jos kiinnostaa muitakin vastaan.
Sinä? :D No et vittu yhtään mitään..Hemming. Mitä minä olen sanonut tästä kaverista.
Vielä kun osaisi viimeistellä, olisi hattu täynnä.Kehutaan nyt välillä. Talvitie otti roolia. Pelasi helvetin hyvän erän.
Vielä pari maalia tepsiltä niin palsta hiljenee!
Meidän veskalla kaksi torjuntaa, ja IFK:lla kaksi päästettyä. Siitä jäi käteen ihan ok toinen erä. (Sori, oli pakko laukaista kun tuli syötyä lapaan)Vastustajan veskalla 2 torjuntaa ja meillä 2 päästettyä. Ei siitä hirveästi käteen jäänyt
Meidän veskalla kaksi torjuntaa, ja IFK:lla kaksi päästettyä. Siitä jäi käteen ihan ok toinen erä. (Sori, oli pakko laukaista kun tuli syötyä lapaan)