Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 008 823
  • 22 362

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Muistan kun kaudella 1975-1976 TPS hävisi Porissa 14-0 ja silti TPS nosteli kannua keväällä. Historia ei taida uusiutua joten ei kannattane lyödä rahojaan Saipa:an tällä kaudella.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kuulinko oikein? Tähdet antoi tänään Tomi Kallio ja kolme nappasi Dudas?? Voiko odotella jo jopa tälle viikolle jatkosopimusta?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Rafkin antoi muuten tänään yhden harhasyötön lähes viidestäkymmenestä passista, teki maalin, voitettiin 9-1 ja poika saa täällä kuraa kun on niin hazardi.. En mä aina ymmärrä mitä pahaa Ruben on jengille tehnyt ja mitä sen täytyy tehdä että edes loppuisi se negailu poikaa kohtaan..
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Rafkin antoi muuten tänään yhden harhasyötön lähes viidestäkymmenestä passista, teki maalin, voitettiin 9-1 ja poika saa täällä kuraa kun on niin hazardi.. En mä aina ymmärrä mitä pahaa Ruben on jengille tehnyt ja mitä sen täytyy tehdä että edes loppuisi se negailu poikaa kohtaan..
Mää pidän Rubenista, pelaa sielulla ja on tarvittaessa myös kiekollinen ja omaa tulikovan laukauksen. Teki myös upean maalin tänään.

Mutta tuo kritiikki koski enimmäkseen hänen viivapelaamistaan ylivoimalla, joka ei kyllä oo kovin hyvällä tasolla. Menetti tänäänkin kiekon läpiajon arvoisesti, ja tekee huonoja ratkaisuja usein.

Puolustukseksi myös Johansson menetti samalla tavalla alimpana tännään, et eiii se muillakaan ain
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tepsi joko heräsi uudestaan tähän kauteen, kun maajoukkuetako väkisin lopetti hetkeksi kyntämisen tai sitten tämä oli vain silmän lumetta ja paluu juoksenteluun ja löysäilyyn nähdään jo viikonloppuna.

Rehellisesti sanottuna ei tämä mikään testi ollut ja en usko, että tuolla kutonen silmässä menty edes 30% ottelusta. Silti, kun teet 9 kotibaarissa niin ei viitsi valittaa, sillä maalintekopeli ja vaikka vastassa olisi Kälviän Tarmo.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Ekaa kertaa tällä kaudella tuli toisella erätauolla mietittyä, että josko sitä lähtisi kotiin, mutta muistin että siellä on puoliso ja lapset. Eli ei ollut tämäkään hyvä ottelutapahtuma ja sormeni osoittaa Raulia.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mää pidän Rubenista, pelaa sielulla ja on tarvittaessa myös kiekollinen ja omaa tulikovan laukauksen. Teki myös upean maalin tänään.

Mutta tuo kritiikki koski enimmäkseen hänen viivapelaamistaan ylivoimalla, joka ei kyllä oo kovin hyvällä tasolla. Menetti tänäänkin kiekon läpiajon arvoisesti, ja tekee huonoja ratkaisuja usein.

Puolustukseksi myös Johansson menetti samalla tavalla alimpana tännään, et eiii se muillakaan ain
En mä kyllä tehotonta yv:tä yksin Rafkinin piikkiin laita, et toki sinäkään mutta kyllä se syötöt hyvällä prosentilla laittaa, veto pitäisi saada maalille asti. Tänään muuten teki 8-0 maalin ja tuuletti sitä kuin poffisarjan jatkoaikamaalia, kyllä on mukavaa katsoa kun poika pelaa tunteella.

Johanssonin samanlainen harha tuotti kritiikkiä tasan nolla viestiä..Rubenin vähän enemmän.

Eikä tuo mun ihmettely koske vain tätä matsia, kyllä poika pelaa ison suurennuslasin alla ja jo aikoinaan ei tarvinnut Rubenin edes olla kentällä kun sai paskaa niskaansa huonoista suorituksista. Edelleen meillä on siellä erittäin nuori oma poika joka on erinomainen puolustaja.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
En mä kyllä tehotonta yv:tä yksin Rafkinin piikkiin laita, et toki sinäkään mutta kyllä se syötöt hyvällä prosentilla laittaa, veto pitäisi saada maalille asti. Tänään muuten teki 8-0 maalin ja tuuletti sitä kuin poffisarjan jatkoaikamaalia, kyllä on mukavaa katsoa kun poika pelaa tunteella.

Johanssonin samanlainen harha tuotti kritiikkiä tasan nolla viestiä..Rubenin vähän enemmän.

Eikä tuo mun ihmettely koske vain tätä matsia, kyllä poika pelaa ison suurennuslasin alla ja jo aikoinaan ei tarvinnut Rubenin edes olla kentällä kun sai paskaa niskaansa huonoista suorituksista. Edelleen meillä on siellä erittäin nuori oma poika joka on erinomainen puolustaja.
Joo oon samaa mieltä että kaveri saa liikaa paskaa niskaansa suorituksiin nähden. On tärkeä pelaaja meille, ennenkaikkea tepsiläisyytensä vuoksi.

Vastasin viestiisi lähinnä sen vuoksi, että tänään tuo viivapelaaminen korostui pariinkin otteeseen kun Rafkin pelasi vähän laput silmillä. Ite laittaisin Johanssonin nyt tuohon 1. yv:lle, mutta ei Rafkin ole yksin syypää alkukauden tehottomaan yv:seen missään nimessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös