Ei vaan jäähy meilleeikös tuosta nyt lähtenyt aikalisä pois?
Mun mielestä ei mutta alivoimalle jouduttiin.eikös tuosta nyt lähtenyt aikalisä pois?
Nykyään tulee jääähy.eikös tuosta nyt lähtenyt aikalisä pois?
No kai se nyt sen työnsi kun yritti sitä kiekkoa sillä kädellä torjua?Tyhmä jäähy nyt tästä haastosta. Kattooko kukaan videota ennen haastoa? Tuskin tässä tapauksessa kun kotisohvaltakin jo voi todeta että Lindberg ihan ite kätensä eteen työntää.
Sulla on 15 sec aikaa tehdä päätös haastetaanko. Riippuu mistä kuvakulmasta pädille tuli video niin sen perusteella se tehdäänTyhmä jäähy nyt tästä haastosta. Kattooko kukaan videota ennen haastoa? Tuskin tässä tapauksessa kun kotisohvaltakin jo voi todeta että Lindberg ihan ite kätensä eteen työntää.
En sanonutkaan ettei olisi yrittänyt torjua, vaan että itse kätensä työnsi KalPa-pelurin eteen jolloin ei ole mitään maalivahdin estämistä. Missasit pointin.No kai se nyt sen työnsi kun yritti sitä kiekkoa sillä kädellä torjua?
Itse näin jo live-tilanteesta että hyvä maali.Sulla on 15 sec aikaa tehdä päätös haastetaanko. Riippuu mistä kuvakulmasta pädille tuli video niin sen perusteella se tehdään