Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 057 701
  • 22 362

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huh huh. Henkisesti todella iso voitto. Ainakin itselleni. Todennäköisesti myös joukkueelle. Rafkin, Intonen ja Fröberg tänään parhaimpia.

Oli ne ketjut sitten mitä tahansa niin jotain pysyvää nyt. Ei tuo ketjuralli hyödytä ketään. Intonen pelannut nyt 2 peliä ja pelannut jo kakkosen keskellä, nelosen laidassa, kolmosen keskellä ja ykkösen laidassa. Koita siinä sitten jotain rakentaa.
 

Tribal Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomikiekko
Vältyttiin katastrofaaliselta viikolta, tästä on hyvä jatkaa. En kyllä itse henkilökohtaisesti myöskään ymmärrä sitä, että miksi täällä ollaan mestaamassa Tomaa, kun testaa syksyllä, että mitkä ketjut toimivat? Koska niitä sitten pitäisi kokeilla, playoffeissa?

Ps. kiva, että Nurmikin saanut nyt onnistumisia maalien muodossa!
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Peli on juuri niin aaltoilevaa kuin voi odottaa kauden alkupuolella kun päävalmentaja ja iso osa joukkueesta on vaihtunut. Karmea määrä sekoilua ja virheitä ja työtä jäljellä, mutta tämä sinnikkyys loppuun asti (pl. vissiin HPK-peli jota en nähnyt) on kuitenkin parannus viime kaudesta.

Ja kun viihteestä on kyse niin onhan näitä pelejä jollain sairaalla tavalla ihan kiva katsoa kun on kunnon vuoristorataa, välillä tekisi mieli repiä hiukset päästä ja kuitenkin viimeiset pari-kolme minuuttia oli taas ihan liekeissä kotisohvallakin. Henkisesti tärkeä kääntö ja isot 2 pistettä huonon pelin jälkeen. Eteenpäin.
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
No mikä on tämän päivän selitys? Olihan tuo kamala jääkiekko-ottelu kummaltakin. Pelicansin hölmöilyiden ansioista päästiin pisteille. Mikä on tämän päivän selitys esitykselle?
Alkukausi...Tappara ja HIFK jo monta vuotta vetänyt suht samalla kaavalla..alkukausi menee ihan päin persettä.

Sieltä ne silti vaan aina nousee neljän parhaan joukkoon ja Tappara jopa mestaruuteen.

Sikäli heikosti menevän alkukauden ei pitäisi nykyään vaivata ketään.;P
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Oli pakko naatiskella pari sivua tätä ketjua taaksepäin. Minkä yläkoulun pihalla on mahdettu keksiä tämä ”negapetteri”-larppi?
Samaa miettinyt, onko tämä palsta ollut aina näin negatiivinen? Kritiikkiä saa ja pitää antaa mutta onko kaikki tosiaan aina niin huonosti mitä täältä saa lukea.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juurikin näin, jotkut täällä eivät vaan tunnu tajuavan että alkumetreillä ollaan. Ja ilman ekan erän tuomari-sekoilua tästä olisi kolme pinnaakin voinut tulla.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
On tämä huvittavaa. Menetettiin taas piste Liigan suurimmalle kriisijoukkueelle. Kai Kerho-tappiostakin on väännetty jo joku opettavainen ylistysvirsi, jossa kuljetaan vaikeuksien kautta mestariksi(hymiö).
Jep. Ollaan sarjassa vasta kolmansina.

On surkeaa, surkeaa on.

Onneksi huomenna on TuTo-Jokerit, niin ei tätä paskaa tarvitse katsella.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
No mikä on tämän päivän selitys? Olihan tuo kamala jääkiekko-ottelu kummaltakin. Pelicansin hölmöilyiden ansioista päästiin pisteille. Mikä on tämän päivän selitys esitykselle?

Mistä minä tiedän, saman pelin katsoin kuin sinä. En ole joukkueen valmentaja, enkä pelaaja. Mä kannustan Palloseuraa.

Sulla ilmeisesti on joku selitys, kun niin kärjekkäästi sitä haet?

Vituttaa vaan aivan suunnattoman paljon sellainen ilkkuminen sellaisia kannatttajia kohtaan, joita sä kutsut posipettereiksi.

Jos haluaa rakentavaa keskustelua, niin silloin sitä kannattaa itse olla rakentamassa.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Ja ennen kauden alkua täältä sai lukea että taistellaan "ynnämuista" sijoista. Kannattaako silloin sitten yllättyä jos peli ei kuljekkaan, ja ei voiteta kuin seitsemän peliä yhdeksästä.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On tämä huvittavaa. Menetettiin taas piste Liigan suurimmalle kriisijoukkueelle. Kai Kerho-tappiostakin on väännetty jo joku opettavainen ylistysvirsi, jossa kuljetaan vaikeuksien kautta mestariksi(hymiö).

Niinno, Tepsiä on veikkailtu säälärijoukkueeksi ja Pelsuja mitalipeleihin. Vaikka onkin "väärin voitettu" kaikki niin tuskin tässä vielä kannattaa alkaa ranteita viiltelemään kun sijoitukset toistaiseksi on toisinpäin.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Mistä minä tiedän, saman pelin katsoin kuin sinä. En ole joukkueen valmentaja, enkä pelaaja. Mä kannustan Palloseuraa.

Sulla ilmeisesti on joku selitys, kun niin kärjekkäästi sitä haet?

Vituttaa vaan aivan suunnattoman paljon sellainen ilkkuminen sellaisia kannatttajia kohtaan, joita sä kutsut posipettereiksi.

Jos haluaa rakentavaa keskustelua, niin silloin sitä kannattaa itse olla rakentamassa.
Se on sitä vahingoniloa.. Ottaa itse jo valmiiksi hyvinkin Suomalaisen häviäjän asenteen ja yllättyy positiivisesti siinä vaiheessa, mikäli seura onnistuukin menestymään. Joku pelaa hyvin tilastojen perusteella, löydetään sieltä silti joku pelin ulkopuolinen juttu, millä pelaaja teilataan. Jos pelaaja puolestaan on käyrältään menossa peli peliltä eteenpäin, kaivaa Spine tilastot esiin ja osoittaa sieltä viiltävää analyysia pelkillä tehopisteillä.

Mutta Josh Kestner on Spinen mielestä paras <3 <3. Se on ihana.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No mikä on tämän päivän selitys? Olihan tuo kamala jääkiekko-ottelu kummaltakin. Pelicansin hölmöilyiden ansioista päästiin pisteille. Mikä on tämän päivän selitys esitykselle?

Olet oikeassa. Ei ollut missään nimessä hyvä peli. Kyllä näistä voitoista silti pitää myös nauttia. Kaudesta tulee todella pitkä jos jatkuvasti ajattelee asioista negatiivisesti. Kyllä me kaikki nähdään tuloksen taakse. Parannettava on ihan perkeleesti kuten lokakuussa luonnollisesti on.

Palloseura voitti ja muusta en tällä hetkellä jaksa välittää. Jos voitosta nauttiminen tekee musta posipetterin niin otan tämän tittelin vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös