Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 057 570
  • 22 362

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Ei voi olla maali tämä. Eikä sitä näemmä edes tarkisteta

edit. Kattokameran perusteella ei olekaan niin selkeä tilanne. Noh peli jatkuu jo
 

Koirankoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Posit tuomarille! Ei edes lähtenyt katsomaan kaseteilta. Päivän selvä hylky. Taisi sanoa Roineelle että voitte haastaa, jolloin lopputuloksena olisi ollut 2min jäähy pelsuille.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Wernblom, Vallin-Kivi
On kyllä kiva että penkillä ollaan hereillä versus Ahokas kun otti aikalisän aina kun peliä oli pelattu 59.XX.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Mites se sun kakkossentteri Talvitie on tänään pärjännyt?

Mikä mun kakkossentteri? Koko ajan olen sanonut, että Talvitien kuuluisi olla kolmossentteri. Ei joukkueessa kuitenkaan kolmossentterin paikkoja ole kuin yksi. Meillä on jengissä tällähetkellä yksi kakkossentteri, kaksi kolmossentteriä ja yksi nelossentteri.
 

Koirankoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä mun kakkossentteri? Koko ajan olen sanonut, että Talvitien kuuluisi olla kolmossentteri. Ei joukkueessa kuitenkaan kolmossentterin paikkoja ole kuin yksi. Meillä on jengissä tällähetkellä yksi kakkossentteri, kaksi kolmossentteriä ja yksi nelossentteri.
Talvitietä lykkäät tuohon kakkosketjuun mielummin kuin Fröbergiä. Mitä sellaista Talvitie on esittänyt vs Fröberg että Talvitielle tuo paikka kuuluisi jos Intonen olisi vaikka ykkösen keskellä? Mun mielestä se on enemmänkin ollut Palmu-Dudas kaksikko kun tuota ketjua pitänyt ”hengissä”.

Kai tää on vaan mielipide juttu, joten ei nyt tämän pelin aikana ainakaan tästä enempää, peace.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös