Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sportin kaksi edellistä voittoa on Tapparan ja Kärppien miljoonamiehistöistä. Heh.
Paremmille pärjää aina mutta ei omille päävastustajille.Sportin kaksi edellistä voittoa on Tapparan ja Kärppien miljoonamiehistöistä. Heh.
Tämä on kyllä ratkaisematon mysteeri. Toivottavasti juuri nuo tappiot päävastustajille eivät maksa runkosarjan lopussa Sportille paikkaa kympin sakissa. Mieluummin näkisin siellä Sportin kuin HIFKn :)Paremmille pärjää aina mutta ei omille päävastustajille.
Sori, et huutelen vieraasta, mutta mikä mysteeri tässä oikein on? Kalpalla ihan samaa aiemmin, nyt sit tökkii kyllä kaikki vastustajat. Ei varmasti ole kyse mistään valmistautumis ongelmasta, kun saaneet pataan jo niin monta kertaa nuo "miljoonien joukkueet".Paremmille pärjää aina mutta ei omille päävastustajille.
Vaikea sanoa, sanoisin että asennekysymys mutta kun Sporttikin on täynnä kokeneita pelaajia niin en usko sitäkään.Sori, et huutelen vieraasta, mutta mikä mysteeri tässä oikein on? Kalpalla ihan samaa aiemmin, nyt sit tökkii kyllä kaikki vastustajat. Ei varmasti ole kyse mistään valmistautumis ongelmasta, kun saaneet pataan jo niin monta kertaa nuo "miljoonien joukkueet".
Voin vastata. Tämän kauden näytöillä ei yhtikäs mitään. Itse olen kritisoinut ainakin Salmion hankintaa alusta asti täällä. Veteraanistatuksella ei varmasti ole mikään halpa pelaaja.Voisiko joku kertoa minulle mitä lisäarvoa Keränen ja Salmio antavat Sportin joukkueelle ? Esim. Apila ja Haarala hoitaisivat tämän halvemalla.
Varmasti on tiedossa ja kaikki näkee kun sillä on vielä kultainen pottakin :).On toi mister Joly vaan ihan huikea, tästä jo aiemmin tänään varoittelin ja tämä piti olla Sportissa jo ennakkoon tiedossa!?!?