Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 354 604
  • 2 786

Hiilikuitu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Sielä oli tänään kentällä yks liigajoukkue ja yks lammaslauma. Ammattiylpeyttä ei ole yhtään, ei kenelläkään. Kriisi on tosiasia.
 

tolppa83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Säälittävää räpellystä tämän iltainen kiekko"viihde". Miten tänne kukaan enää tulee jos ei ole kausikorttia? Jostakin luin ettei ilmaisliputkaan oikein kiinnosta, enkä kyllä ihmettele.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Ei jaksanut mennä kuuntelemaan satuja yhtiökokoukseen

Duffa on kyllä sportin historian paskin valmenta, jopa Pasi Räisänen on nyt ohitettu
 

Bison king

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport puuhastelijoiden vaihduttua
Tässä alkaa auttamatta olla liian myöhäistä tehdä organisaatiolle uutta suuntaa, kun paska on jo tuulettimessa. K-Espoo ja muut tulevat ja tuovat paljon enemmän mielenkiintoa sarjalle. Miten kukaan ei ole tajunnut jo vuosia sitten Sportin johdossa, että tästä ei tällä strategialla tule mitään? Toivotaan että Filip saa taottua järkeä päähän ja koko lafka aivan uusiks.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kyllähän teidän pitää jotain tehdä tuolle kaljupäälle. Noita sutkauksia osaa varmaan joku halvempikin mies latoa presseissä.

Tsemppii syksyyn.
 

Punatakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
S’oon 7-0 perseeseen tältä viikolta peleistä 2/3! Joo, tuomarit oli liiankin herkkiä tänään jäähyjen kans, mutta ei tuota räpellystä voi niiden piikkiin laittaa. Kyllä mä aika huolissani olen tosta ykköspakkiparista. Johansson välillä kentän kirkkain tähti suorituksillansa, niin kuin tänään 1. erän viimeisellä alivoimalla helvetin hienoa ja tylyä peliä. Muuten tuntuu että herralla menee energiat ja hermot tuomareille käsien levittelyyn. Heshka valitettavasti kuin varjo entisestään ja taakka ylivoimalla joukkueelle. Peli ei toki kaatunut meidän ykköskentän otteisiin mutta vain huomioita tästäkin pelistä..
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Säälittävää räpellystä tämän iltainen kiekko"viihde". Miten tänne kukaan enää tulee jos ei ole kausikorttia? Jostakin luin ettei ilmaisliputkaan oikein kiinnosta, enkä kyllä ihmettele.
Kertoo tosiaan aika paljon ettei tuonne halua mennä ilmaiseksi, edes harrastajat. Erätaukopeleihin ei löydy enää halukkaita junnuja, niitäkin etsittiin kissojen ja koirien kanssa, siinä kuitenkin tulee matsiliput kylkiäisenä.
 

Necco

Jäsen
Takki on täysin tyhjä. En tule menemään jäähallille ennenkuin joku asia muuttuu. Olen kannattanut Sportia koko ikäni ja tulen aina kannattamaan Sportia, ja mua suorastaan oksettaa että missä jamassa se nyt on. Onneksi kausikorttilaisena olen jo laittanut oman korteni kekoon vaikka en peleihin menisi. Se 9€ tuopin (x6) hinta jää nyt jatkossa seuralta saamatta.

Pääomistajat, jos luette palstaa niin potkikaa nyt herranjumala toimistosta ja valmennuksesta väkeä vittuun.
 

Lentokeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Katoin pelin jälkikäteen eikä olis TAASKAAN kannattanu. Nyt vittu jotain rotia tähän hommaan! Noin paskaa pelikirjaa ja strategioita ja kuvioita ei oo vittu edes onni oravan luistelukoulussa!
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Tapahtuuko viimevuotisen malliin, Sport pörrää sekä hakkaa päätä seinään ja seinän nimi taas kerran Patrikainen?

Parempi jäädä tänne ruudun (Cmore) taakse ja katsotaan josko esitykset yhtään menevät parempaan suuntaan?
Tämähän meni etukäteissuunnitelman mukaan.

Patrikainen oli se viimeinen lukko/seinä, kaveri viihtyy Kuparisaaren "noidan kattilassa" erinomaisesti.
 

Hokiboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Huono huonompi Sport, ehkä huonoin koskaan vuoden 2014 jälkeen. Surkein valmentaja mitä suomesta löytyy. Säälittävintä ylivoimaa mitä ikinä on nähty kuten tänäänkin 14 minuttia saimme nähdä. Nääsvillen ylijäämä pelaajat nallit, pullit ja vanhatalot huh, huh miksi niitä tänne pitää roudata, niin turhia miehiä, kuten nähtiin taas. Pelaajat yli 35 v Heskat ja Asplundit ovat varoittava esimerkki, miksi niitä ei todellakaan pidä palkata, koska eivät todellakaan ole palkkansa väärttejä. Jämsä tuu nyt itse kertomaan miksi pitäisi tulla enää katsomaan tuota kärsimystä ja vielä maksaa tuosta. Nyt 15 kierroksen jälkeen voidaan olla varmoja, että Sportin kausi oli tässä. Jos tähän mennessä ei ole alkukauden harjoitukset vieneet Sporttia eteenpäin, eikä yv tä ole vieläkään opittu, niin mikä ihme tuon porukan saisi muka yhtä-äkkiä pelaamaan voittavaa lätkää kevättä kohden. Taso on mikä on, eikä paremmaksi muutu niin kauan kun RD ja Jämsä ovat puuhamiehinä taustalla. Nyt vain on pakko ottaa etäisyyttä Sportista ja käyttää rahaa vaikka mihinkä muuhun. Jukurit hakee seuraavaksi halvat pisteet sitten lauantaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös