Taitaa se huhujenkin perusteella olla niin, että riski otetaan maalivahtiosastolla ja liikenevät pennosetSehän se absurdein asia tässä onkin. Kauden alku on nurkan takana, Papin pelikunto on täysi mysteeri, Helander on kylmä ja vailla kokemusta aikuisten peleistä. Mitäs kun iskeekin jokin flunssa tms. ja Rasse on sivussa? Kusessa ollaan.
Mä olen sitä mieltä, että Rasse riittää ja on mun papereissa muutenkin ottamassa ykkösenpaikkaa. Nyt olisi sauma näyttää, että Helanderista olisi kenties kakkoseksi jolloin ei tarvitsisi ketään hankkia. Edelleen painotan, että persaukiselle seuralle jokainen kymppi on kultaakin kallimpi.
laitetaan sentteriin. Onko se ykkössentteri liigan vaiko Sportin tasolla, äänestäisin jälkimmäistä.
Jos Pappi pysyy kasassa ja palaa hyvälle tasolle, Rasse-Pappi peluutusmiksi voisi aluksi olla 70-30 tai 60-40,
ja kauden edetessä sitten tilanteen mukaan. Jos taas huono skenaario toteutuu, Pappi telakalle, Rasse kantaa
yksin torjuntavastuun, Helander kakkosena, Rasselle loukki tai sairastuminen, kokoonpanossa onkin yhtäkkiä
Helander ykkösenä ja aitiossa Korpela/Härkönen tai no kait tuossa tilanteessa Erellä olisi Elite tai känny
kuumana lainamolaria etsiessä. :)