Tätä samaa olen monesti ihmetellyt. Mihin se kuuluisa ammattiylpeys vuodesta toiseen katoaa?Miten vtussa pelaajat kehtaa esiintyä edes noin löysästi kun kyse on elämästä ja kuolemasta? Kyllä tuola joku haisee mädäntyneeltä varsinkin jos Johansson ja Lööke tosiaan halusi jo alkuviikosta muualle.
Onko jossain ollut juttua että nimenomaan Lööke itse haluaisi siirtyä loppukaudeksi muualle?Miten vtussa pelaajat kehtaa esiintyä edes noin löysästi kun kyse on elämästä ja kuolemasta? Kyllä tuola joku haisee mädäntyneeltä varsinkin jos Johansson ja Lööke tosiaan halusi jo alkuviikosta muualle.
Omasta mielestäni Brynäs olisi huhujen mukaan kiinnostunut (Manner) ,Lööke ei kait ole mitään ainakaan julkisuuteen sanonut.Onko jossain ollut juttua että nimenomaan Lööke itse haluaisi siirtyä loppukaudeksi muualle?
Jätin tälle kaudelle hankkimatta kausarin. Peleissä toki käynyt irtolipuilla about 10 kertaa. Monet pelit jäänyt väliin jo sen takia kun on niin tylsää tuo RD kiekko. Organisaatio on vajonnut tylsääkin tylsemmäksi. Ei huumoria ja iloa pahemmin ole huokunut. Markkinointi yleisön saamiseksi osastoa Halpa- Hallin mainos.Tällä kaudella kaksi peliä firman kortilla, pari e-passilla. Ei kiinnosta maksaa tästä paskasta penniäkään. Katotaan mitä tässä tapahtuu syyskuuhun mennessä.
Kyllä. Tylsä, ummehtunut ja sisäänpäin kääntynyt saunakerho.Jätin tälle kaudelle hankkimatta kausarin. Peleissä toki käynyt irtolipuilla about 10 kertaa. Monet pelit jäänyt väliin jo sen takia kun on niin tylsää tuo RD kiekko. Organisaatio on vajonnut tylsääkin tylsemmäksi. Ei huumoria ja iloa pahemmin ole huokunut. Markkinointi yleisön saamiseksi osastoa Halpa- Hallin mainos.