No tämä on sun mielipide. Mä nyt en kuullut mitään tepsiä hehkuttavaa. Tai Sporttia mollaavaa tänäänkään. Erittäin pätevä työssään mun mielestä. Jantat, Antzut ja muut huutajat on täyttä sitä ihtiään häneen verrattuna. Faktat ja tilastot hallussa.Ja vitut. Tepsin fanipoika. Yrittää lausua enklantiksi Rafikinin nimen joka kerta. Tyyliin "Räfkin" .
Oli kyllä välillä erikoisia lauseita, juurikin tepsin ”hyväksi”. Yksikin tilanne mikä jäi mieleen oli sellainen, kun Sport sai kiekon omalla puolustusalueella ja rauhoitti pelin maalin taakse. Selostaja vaan jatkoi kertomista kuinka kiekko lopulta pomppujen jälkeen jäi hyökkäysalueelle.Ja vitut. Tepsin fanipoika. Yrittää lausua enklantiksi Rafikinin nimen joka kerta. Tyyliin "Räfkin" .
Siis te poimitte nyt sitten jonkun lauseen sävyn. Ei näin. Kaikki selostajat on Sport vastaisia joidenkin mielestä. Kun nostan yhden parhaan esiin. No nämä ovat näitä mielipiteitä. Mun makuun todella hyvä jäbä.Oli kyllä välillä erikoisia lauseita, juurikin tepsin ”hyväksi”. Yksikin tilanne mikä jäi mieleen oli sellainen, kun Sport sai kiekon omalla puolustusalueella ja rauhoitti pelin maalin taakse. Selostaja vaan jatkoi kertomista kuinka kiekko lopulta pomppujen jälkeen jäi hyökkäysalueelle.
Kuten sanoin, tuo oli vain yksi tilanne mikä jäi mieleen. Sanotaan vaikka näin ettei selostaja ollut samalla tasolla kuin peli, mutta mielipideasioitahan nämä tosiaan ovat.Siis te poimitte nyt sitten jonkun lauseen sävyn. Ei näin. Kaikki selostajat on Sport vastaisia joidenkin mielestä. Kun nostan yhden parhaan esiin. No nämä ovat näitä mielipiteitä. Mun makuun todella hyvä jäbä.
Pitkälti suurinosa menee tunnepuoli edellä. Itse katson pelejä kaikelta osin. Joukkueet, tuomarit, selostaja ja kameratiimi. Tiivistetysti. Sport oli kyllä tänään The King.Kuten sanoin, tuo oli vain yksi tilanne mikä jäi mieleen. Sanotaan vaikka näin ettei selostaja ollut samalla tasolla kuin peli, mutta mielipideasioitahan nämä tosiaan ovat.
Tuossa kun katsoin parhaat palat, niin muistaakseni hänen nimensä on Toni Lång?Tämä selostaja on Cmoren paras. Nimi ei muistu mieleen.
on vaan pidettävä kylminä.Huomenna on luvassa kiivas ja raastava ottelu.
Sportin poikien päät pn
Niin kuin aiemmin sanoin, Sport on menossa lähelle 100% Yv% + av% lukemissa. Tällä on menty pudotuspeleihin lähes järjestäen. Viimeisten n. 15 pelin aikana Sportin yv+av on aivan sarjan kärkipäätä ja onhan ne myös 20 ottelun kuntopuntarissa sijalla 5. Tällä tahdilla kun jatkaa runkosarjan viimeisen kolmanneksen niin sielä on mahdollisuus taistella jopa kotiedusta sääleihin.Kaunistahan peli ei enään tässä tilanteessa ole kun on pakko ajatella vain ja ainoastaan pisteitä mutta on todellakin pakko nostaa pipoa kavereille siitä,että jaksoivat painaa pelissä koko ajan , taistella ja repiä viime sekunnille asti. HIENOA!
Ja joukkueen Ruåtsalaiset.....vaikka kello kävi ei sorruttu roiskimiseen vaan jaksettiin kellon juoksemisesta huolimatta rakentaa se tilanne. Kylmäveristä.
Ja pakkohan se on mainita myös tuo kakkosylivoima. Pelaa hieman erilaista ylivoimaa mutta maalin sekin väänsi.
Mitä siellä oikein tapahtuu....Sport voittaa pelejä ylivoimallaan?